|
Er zijn vandaag 243 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit nieuwsbericht.
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Jammer, maar iig een mooie uitdaging voor volgend jaar
Meer dan 1000 Nederlandstalige Joomla! sites op www.mijnjoomlasite.nl Lijkt het jou leuk om andere Joomla gebruikers te ontmoeten en ervaringen te delen? Bezoek dan een van de Joomla gebruikersgroepen in Nederland en België, info op http://www.joomlacommunity.eu/joomla...rsgroepen.html |
|
|
||||
|
||||
|
Is het wel helemaal eerlijk gegaan dan ?
![]() Natuurlijk feliciteer ik joomla met de 2e plaats.:wave: Die €3000 kunnen we wel gebruken om de voorraad in het clubhuis weer op peil te brengen.
|
||||
|
||||
|
Vindh et alleen een beetje apart, ze winnen in de categorie Best Open Source PHP CMS, maar ze winnen niet in het beste overall CMS van Drupal...
Wat zijn de criteria voor deze award(s)? Naja ligt wss aan mij
|
||||
|
||||
|
Daar heb je wel gelijk in ja, zitten in dezelfde 'sub' categrorie..
Meer dan 1000 Nederlandstalige Joomla! sites op www.mijnjoomlasite.nl Lijkt het jou leuk om andere Joomla gebruikers te ontmoeten en ervaringen te delen? Bezoek dan een van de Joomla gebruikersgroepen in Nederland en België, info op http://www.joomlacommunity.eu/joomla...rsgroepen.html |
|
|
|||
|
|||
|
Acht het bericht klopt niet toch? We weten allemaal dat joomla gewoon beter is.
Ik denk dat ze de jury hebben omgekocht of softwaredoping in het spel is. Ik ga protest indienen. |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() softwaredoping... hoe ziet dat eruit?
|
|||
|
|||
|
Dat is van dat witte spul dat tussen je toetsenbord zit wat je met je neus moet opsnuiven.
Geeft in het begin een licht tintelend gevoel in je hoofd, daarna als de eerste toetsen loskomen krijg je een wat zwaarde kloppend gevoel in je voorhoofd waardoor je wat waziger gaat zien. Als je dan doorgaat en de spatiebalk komt los en deze gaat 5 cm diep je neusgat in wordt dit geheel afsloten met een enorm gevoel euforie waarna je langzaam alles voorbij ziet komen. |
|
|
||||
|
||||
|
Nou daar zit ik dan met mijn zwarte toetsenbord
|
|||
|
|||
|
hehe niet discrimineren he, dat is ook een gewoon volwaardig toetsenbord.
je kan er net zo snel op typen als een ander toetsenbord. Er is niets mis mee met een zwart toetsenbord. |
|
|
||||
|
||||
|
Heb nog een kleine mailuitwisseling gehad met iemand van PacktPub over een foutje op de site;
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Bestaat er ook een patch/upgrade van Joomla naar Drupal
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben belg (ik meen dat drupal van belgische origine was).
En ik moet zeggen dat ik deze week ben overgeschakeld van Drupal naar Joomla. Drupal heeft mss wel iets meer modules, maar ze zijn zooo buggy en met haken en ogen. Joomla is way more stable. Heb tot hier toe nog geen moment spijt gehad van mijn overstap. Drupal heeft deze wedstrijd mss wel gewonnen, maar over "de beste cms" is het laatste woord nog niet gezegd. Er was beter een patch geweest voor Drupal daar Joomla ;-) i.i.g. thanks joomla. |
|
|
||||
|
||||
|
Gewonnen of niet, ik blijf bij joomla. Ik kende drupal zelfs niet.
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Site gehackt: hulp gevraagd | smeeh | Installatie, Upgrade en Backup | 16 | 7 november 2007 09:53 |
| Opgelost - Joomla verwijderen | Ruurd | Overige | 21 | 7 september 2007 13:52 |