|
Er zijn vandaag 234 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Vriendelijk bedankt voor deze info DM4U.
|
||||
|
||||
|
@DM4U:
Wellicht is het in het belang van de hele nederlandse joomlagemeenschap handig om uit te leggen wat het lek inhoudt (dus lang niet voor elke joomlasite gevaarlijk) en toch de titel te veranderen van je post omdat de titel wellicht paniek veroorzaakt die niet nodig is en toch "as-is" in google terecht zal komen.
|
||||
|
||||
|
Ik kan als "Junior Joomler" alleen maar zeggen dat ik het volledig eens ben met de instelling van DutchJoomla dat het goed is om ons als gebruikers van Joomla op de aanwezigheid van het lek te informeren.
Ik hoop dan ook dat ze dat blijven doen. De nieuwe patches, sinds 1.5 uit is, volgen elkaar zo snel op dat het mij zeer waarschijnlijk lijkt dat we niet lang hoeven te wachten op de 1.5.8 versie. Tot nu toe heeft elke update bij mij zonder problemen gewerkt. Ik hoop dat iedereen die reageert op berichten zoals nu zijn verschenen in de toekomst bereid is om met een positieve blik naar de toekomst te reageren. Elkaar de put in schrijven is niet moeilijk, maar het is en blijft nog steeds een fantastisch en vergeet vooral niet GRATIS CMS-pakket dat voor ons GRATIS wordt onderhouden. Ik ben het Joomla-team dan ook zeer dankbaar voor alles wat er tot nu toe is ontwikkeld en hoop dat het af en toe mag om ook dit soort positieve reacties via deze discussies te plaatsen. WoodyF4u |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Valide argument en daarom inmiddels aangepast. Dank voor het meedenken. Gerard
|
|||
|
|||
|
Is het verstandig om te melden dat "het" een author zou moeten zijn om de bug te kunnen misbruiken.
En dan kan die posten wat hij/zij wil, maar daar is toch een author voor? ;-) |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Wat is beter? Joomla 1.1 of Joomla 1.5 ? [afgehandeld] | Nanine | Installatie, Upgrade en Backup | 4 | 21 juli 2008 13:27 |
| 7 tips voor Joomla! veiligheid | Ionox | Webhosting, Veiligheid en prestaties | 9 | 26 juni 2008 01:24 |
| Opgelost - Joomla verwijderen | Ruurd | Overige | 21 | 7 september 2007 13:52 |
| Afgehandeld - Joomla! 1.5.0 Beta ALS Joomla! 1.0.12 Stable | TBH | Installatie, Upgrade en Backup | 2 | 21 februari 2007 16:59 |