|
Er zijn vandaag 235 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit bericht.
|
||||
|
||||
|
Spannend allemaal, ik kan niet wachten.
Jullie zullen zelf vast ook gespannen wachten op de reacties die straks komen bij het LIVE gaan van het nieuwe Dutchjoomla Alvast veel succes gewenst.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
|
|
||||
|
||||
|
Marieke, we wachten zeker vol spanning op de reacties.
|
||||
|
||||
|
Beste aanjagers,
Heel veel succes alvast toegewenst. Het wordt er maar alleen beter van. |
|
|
|||
|
|||
|
ook zonder de nieuwe dingen die gaan komen vindt ik dat alle mensen die bij dutchjoomla bezig zijn een dikke pluim verdienen mijn respect voor al die joomlaars die ons keer op keer uit de brand helpen echt top.
ik kan bijna niet wachten op de vernieuwingen die gaan komen. nogmaals thx.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hier twee kleine teasers van het forum
Laatst gewijzigd door Superdaantje; 30 november 2008 om 18:01 |
|
|
|||
|
|||
|
Ziet er goed uit
|
|
|
|||
|
|||
|
Nou en of!!
Wachten in spanning.......
|
||||
|
||||
|
Is er al zicht zicht op een mogelijke releasedatum?
Het bericht op de voorpagina gaf mij het gevoel dat e.e.a. op korte termijn ging gebeuren, maar ondertussen zijn we bijna 2 weken verder en zien we nog weinig (op de teasers na)
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
|
|
||||
|
||||
|
Marieke,
De laatste eindjes worden aan elkaar geknoopt. En geloof me dat er zeer hard aan wordt gewerkt. Ik begrijp dat je hier niet zo heel veel aan hebt, maar een exacte datum en tijd kan ik je helaas niet geven. Gr, Ronald |
|
|
||||
|
||||
|
Ach, geduld is een mooie zaak!
Maar houd ons dan ook niet zo in spanning met die losse flodders (teasers) die her-en-der al verspreid zijn. Een subsite met een tussen (test-) versie zou ik wel leuk vinden
|
|
||||
|
||||
|
Beste Marieke,
Tussensites doen we niet aan en het testen heeft al uitgebreid op de achtergrond plaatsgevonden. Op dit moment is de nieuwe downloadsite helemaal klaar om online gezet te kunnen worden (is ook helemaal gevuld met in totaal 255 downloads tot dusverre). Het is nog een paar kleine puntjes op de i zetten en dan komt hij er echt aan. Overigens is de boel eromheen dan nog niet helemaal af (handleidingen, linkpartners, nieuwe header en footer, etc.), maar dat vullen we stap voor stap in als de site live staat. Ik denk dat deze site het wachten wel waard is geweest als je ziet wat er als resultaat is uitgekomen. We hebben gebruik gemaakt van een bestaand (download) script maar deze is compleet gemodificeerd door onze eigen php guru die we in huis hebben. Tevens is er veel aandacht geweest aan de grafische kant van de zaak, het oog wil tenslotte ook wat. Ik weet, weer een paar teasers, maar het is het wachten waard (geweest). Gerard
|
||||
|
||||
|
Na twee prettige vleesdagen en allerlei andere zaken kwam ik dit topic weer even tegen en ik had al ontdekt dat superdaantje afstand heeft gedaan van sommige werkzaamheden (netjes een PM op teruggekregen overigens).
Ik vraag me nu even af; superdaantje was toch bezig met de template van het forum / site..........wanneer kunnen we de resultaten hier van zien. Ik was ooit actief bij fok.nl en dan kon je meedenken op een dev.forumpje, wellicht iets voor hier.
|
|
||||
|
||||
|
Beste Marieke,
Aangezien je nog geen antwoord hebt gekregen. Ik kan enkel antwoorden wat ik weet. De Template waar ik mee bezig was heb ik meegenomen en aangegeven dat ik voor als nog geen toestemming geef dat deze gebruikt word. Wat betreft de verder upgrade van het Forum kan ik je niks vertellen, aangezien ik hiervan geen info heb wanneer men dit gepland heeft. Maar dit gaat vast goed komen. Edit: om speculaties te voorkomen van mijn vertrek. Dit heeft niks met Hans te maken ![]() Groet, Daan Laatst gewijzigd door Superdaantje; 28 december 2008 om 19:09 |
|
|
||||
|
||||
|
Beste Marieke en anderen,
Het forum is dichterbij dan iedereen denkt, er is ook allang een andere template voorhanden. Er zijn echter nog wat technische issues die opgelost moeten worden alvorens wij hem online kunnen zetten en er lopen binnen het team nog wat discussies over welke extra'tjes wij in het forum gaan integreren of niet. Wij doen er liever langer over en er dan zeker van te kunnen zijn dat alles naar behoren werkt, dan weken testen en uiteindelijk tot de conclusie komen dat er nog steeds issues zijn Hij komt er zeker aan en de planning was voor het einde van dit jaar, maar dat gaat niet gehaald worden. Er loopt ook nog iets anders bij DJ aangaande de bugs die in J1.5.8 zitten en waar wij even voorrang aan geven boven het nieuwe forum. Meer daarover zal spoedig duidelijk worden, zeker voor jou als trouwe bezoeker van DJ. Gerard
| DanceMusic4u - Online Music Community | Laatst gewijzigd door dm4u; 28 december 2008 om 19:14 |