|
Er zijn vandaag 242 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit bericht hier
|
|||
|
|||
|
Dat is inderdaad ook mijn vraag of er al ergens de Nederlandstalige language file is te downloaden.
|
|
|
||||
|
||||
|
Beste mensen,
Voor meer informatie over de vertaling kijk je hier: http://forum.dutchjoomla.org/showthread.php?t=50036 Gr, Ronald Laatst gewijzigd door decrypt; 11 december 2008 om 23:32 |
|
|
|||
|
|||
|
Goede middag,
ik heb me geregisteerd op de site van community builder maar ben schijnbaar niet geautoriseerd om 1.2 rc 4 te downloaden. Klopt dit en ja hoe wordt ik geautoriseerd. Of moet ik dan een betalend lid worden? |
|
|
||||
|
||||
|
Beste,
Nee dat is niet nodig en waarom jezelf daar registeren als je op onze download site de laatste volledige versie kunt downloaden en de daarbij behorende Nederlandse taalbestanden. Overigens is de laatste versie CB1.2 Stable inmiddels. Gerard
|
|||
|
|||
|
Dank je wel voor je snelle reactie.
Ik heb 1.2 gedonload inclusief de nederlandse taalbetsnden. Heb alleen een probleem met CB captcha. Krijg een melding ongeldige veiligheidscode. Bert |
|
|
||||
|
||||
|
Bert,
Daarvoor vraag ik je een nieuw topic te openen, het gaat hier alleen om de aankondiging van CB, niet om de support erop. Gerard