|
Er zijn vandaag 234 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit bericht.
|
||||
|
||||
|
Google is in 1 slag verliefd geraakt op de nieuwe downloadsite, en heeft deze direct een PR gegeven van 5. Ook de botjes van Google waren vandaag al druk bezig e.e.a. te indexeren
Met vriendelijke groet, Hans Support vragen ajb in het forum plaatsen, en niet per PM of mail. Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
||||
|
||||
|
Gefeliciteerd dan maar, ik weet alleen nog even niet wat ik met deze info moet.
De downloads dan mischien een PR van 5/10, maar dit forum geeft helemaal niks. Ik neem het dus met een korreltje zout, het lijkt mij dat het forum vaker bezocht wordt. Overigens ziet de download-sectie er wel netjes uit, mag ook wel even gezegd worden.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
|
|
||||
|
||||
|
Bij mij geeft de forum index een PR van 4, maar dat valt mij zelf ook tegen. Maar tesamen met de forum upgrade zullen we ook andere maatregelen treffen om dat omhoog te gaan krikken.
Bedankt voor je compliment!
Met vriendelijke groet, Hans Support vragen ajb in het forum plaatsen, en niet per PM of mail. Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
||||
|
||||
|
Om je pagerank te berekenen heb je ook te maken met in- en outbounds links. Ik denk dat er in de download selectie veel links staan naar de makers. En die hebben ook een hoge pagerank. En dat ik weer goed voor Dutchjoomla!
![]() Zo weer een stukje herhaald van een tijdje geleden
Standaard handleiding Joomla! en Virtuemart zie http://ict.martinbronkhorst.nl Persoonlijke website: www.martinbronkhorst.nl Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
mooie downloadsectie hoor... ik zie alleen nog steeds de Joomla! Favicon, ipv de dutchjoomla favicon...
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
[offtopic]
Citaat:
Weer een meting waar ik mij dus niks meer van ga aantrekken.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Lees het volgende maar eens: http://netters.nl/hoe-werkt-pagerank
Standaard handleiding Joomla! en Virtuemart zie http://ict.martinbronkhorst.nl Persoonlijke website: www.martinbronkhorst.nl Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
|||
|
|||
|
De nieuwe downloadsectie ziet er goed uit, complimenten.
Ik mis alleen de zoekfunctie. Was op zoek naar SEF404 maar kon het niet vinden. Remy |
|
|
||||
|
||||
|
Beste Remy,
Die staat er ook (nog) niet. Deze komt bij de eerstvolgende update erbij te staan (dit weekend)! Gerard Edit Hans: Gerard doelt hierbij dus op SEF404
| DanceMusic4u - Online Music Community | Laatst gewijzigd door Hans; 18 december 2008 om 23:28 |
|
|
||||
|
||||
|
Er zal een aangepaste zoek functie komen voor de Download site. Er word aan gewerkt. Kunnen nog niet exact aangeven wanneer deze er komt te staan. De zoek functie word hiervoor voor groot deel herschreven
|
|
|
|||
|
|||
|
Gewoon helemaal Toppie, keep up the good work.
Joomla is goed en wordt nog beter.
|