|
Er zijn vandaag 233 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| DutchJoomla.org Hier plaatsen wij aankondigingen en mededelingen. Tevens kun je in het Feedback forum terecht voor vragen en/of opmerkingen over de website, de organisatie en alle overige zaken m.b.t. DutchJoomla.org. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Reacties op dit artikel.
De man die in de beginjaren van SBS6 in het onderdeeltje 'Piet's weerbericht' mij de gordijnen in joeg verzorgt tot op de dag van vandaag nog steeds het weerbericht voor deze zender. En ik moet toegeven dat ik er inmiddels zo nu en dan zeker om kan lachen. Of dit komt door de kracht van herhaling betwijfel ik. Het zegt waarschijnlijk meer over mezelf. In ieder geval kan ik, als Joomlafanaat, het zeker waarderen dat zijn website is gemaakt met Joomla! Neem er eens een kijkje. Het is een leuke site en je steekt er waarschijnlijk ook nog iets van op. Oant moarn! Laatst gewijzigd door decrypt; 9 januari 2009 om 23:42 |
|
|
|||
|
|||
|
Mooie site, ik ga vanaf vandaag ook knutselen met Joomla,, ben heel benieuwd of het net zo mooi kan worden!
Adriaan |
|
|
||||
|
||||
|
Jammer dat Piet wat kenmerkende code uit de bron heeft gesloopt.
't Is dat ik <!-- 1231538321 --> onder aan de btoncode zie staan, anders had ik het niet gelooft.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
|
|
||||
|
||||
|
Leuk om te zien dat ook BN-ers en bedrijven Joomla! ontdekken.
Jammer dat er weinig aandacht wordt besteed aan de uitlijning van de website. Ik gebuik een Mac met Firefox en sorry dat ik het zeg, het ziet er niet uit. Maar ja, mijn website loopt niet in IE
|
|
|
||||
|
||||
|
Wel een leerzame site.
Maar inderdaad is de uitlijning wat slordig. Wat mij ook stoort is de footer, daar loopt een lichtkrant met rode letters op een rode achtergrond.... Een knap oog die dat goed kan lezen! Marco. |
|
|
||||
|
||||
|
precies Marco, dat is helemaal niet leesbaar
![]() ik vindt de FP veel te druk
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - nieuwe website in root of sub installeren | katim110 | Installatie, Upgrade en Backup | 6 | 11 september 2008 23:37 |
| Afgehandeld - sql.txt uploaden op nieuw website | motief | Installatie, Upgrade en Backup | 9 | 18 april 2008 18:32 |
| Afgehandeld - Website onbereikbaar | basbone | Installatie, Upgrade en Backup | 3 | 11 november 2007 23:55 |
| Afgehandeld - Website verplaatsen naar IIS | degrotegast | Installatie, Upgrade en Backup | 1 | 5 september 2006 16:31 |