|
Er zijn vandaag 242 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| DutchJoomla.org Hier plaatsen wij aankondigingen en mededelingen. Tevens kun je in het Feedback forum terecht voor vragen en/of opmerkingen over de website, de organisatie en alle overige zaken m.b.t. DutchJoomla.org. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
Okay; bedankt voor de tip.
Wat is dan het verschil dus de optie : wis cache en opschonen cache. Kan ik ook zonder problemen "wis cache" doen want dan kan ik ook de cache bestanden van mijn vertaalmodule JOOM!fish eens wissen. Die neemt ook zeer veel plaats in.. Groeten Gerard |
|
|
||||
|
||||
|
Met "Opschonen verlopen cache" wis je de ongebruikte cachebestanden.
Met "Wis cache" kan je een keuze maken van welke onderdelen je alle cache wilt wissen. Dit kan je zonder problemen doen. Cache wordt gebruikt om de laad tijd van pagina's te verlagen. En deze bestanden worden vanzelf aangemaakt. |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Rss feed cache map | sdbgroep | Joomla Extensies | 1 | 27 juni 2008 03:10 |
| Afgehandeld - Problemen met cache directory | corymbe | Installatie, Upgrade en Backup | 6 | 14 maart 2008 09:09 |
| Opgelost - Cache | dread | Installatie, Upgrade en Backup | 2 | 9 februari 2007 21:04 |