|
Er zijn vandaag 242 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| DutchJoomla.org Hier plaatsen wij aankondigingen en mededelingen. Tevens kun je in het Feedback forum terecht voor vragen en/of opmerkingen over de website, de organisatie en alle overige zaken m.b.t. DutchJoomla.org. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
We hebben sinds een aantal dagen een nieuwe pagina op DutchJoomla!.
Het betreft een opleidingen pagina die je hier kan bekijken en waarover hier een kort nieuwsbericht te vinden is. Vragen, opmerkingen, etc. kunnen hieronder worden geplaatst. Laatst gewijzigd door decrypt; 22 april 2009 om 16:19 |
|
|
||||
|
||||
|
Ronald,
Ik was al getipt door Wilco dat deze nieuwe toevoeging aan DJ opgeleverd was. Als opmerking kan ik wel geven dat ik zelf nooit de voorkeur heb voor gele tekst op een witte achtergrond. Dus in dit geval hoop ik dat jij iets aan de kleuren van de links in de artikelen kunt doen. Verder vind ik het een prima toevoeging aan de Joomla! informatie die wij als team kunnen bieden.
Wouter Support vragen graag in het forum plaatsen en niet per PM of e-mail. Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
||||
|
||||
|
Voor gebruikers wellicht een interessante pagina. maar waar kan je 'm dan vinden in de menukeuzes her-en-der buiten de link hierboven en op de voorpagina?
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
|
|
||||
|
||||
|
Links in het menu op de voorpagina en de helpsite.
Als het mee zit binnen kort ook in de bovenste balk.
|
||||
|
||||
|
Hihi, wordt tijd voor een brilletje
Glad overheen gekeken.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opgelost - Nieuwe pagina met vaste componenten | TheoViset | Overige | 5 | 9 februari 2009 14:02 |
| Afgehandeld - Nieuwe pagina extensie? | pablorindt | Joomla Extensies | 3 | 27 mei 2008 16:15 |
| Afgehandeld - Nieuwe pagina onder menuknop... | svenster | Overige | 2 | 23 mei 2008 10:10 |
| Afgehandeld - link openen in nieuwe pagina | zonderpardon | Templates en lay-out | 4 | 15 maart 2007 19:37 |
| Afgehandeld - Vrij veld / Nieuwe pagina | ronaldjedc | Overige | 1 | 21 februari 2007 21:57 |