|
Er zijn vandaag 243 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| DutchJoomla.org Hier plaatsen wij aankondigingen en mededelingen. Tevens kun je in het Feedback forum terecht voor vragen en/of opmerkingen over de website, de organisatie en alle overige zaken m.b.t. DutchJoomla.org. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Hier kan je eventuele reacties lezen en / of plaatsen over dit artikel.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kan je wat meer vertellen over het professioneel vermarkten?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik denk dat Joomla! ook prima onder de knie is te krigen met behulp van de diverse fora die er voorhanden zijn.
Citaat:
Basis Joomla! an sich is redelijk simpel, de meeste problemen heb je meestal met externe extensies of een hoster die niet geheel geschikt is.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Het is open source en dus geen ontwikkelingskosten, het is erg gebruiksvriendelijk en het wordt door veel bedrijven support.
Standaard handleiding Joomla! en Virtuemart zie http://ict.martinbronkhorst.nl Persoonlijke website: www.martinbronkhorst.nl Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik vind het leuk dat hier een verslag van gemaakt is en deze is leuk om te lezen!
Zelf ben ik ook naar de seminar geweest toen deze in Antwerpen werd gehouden. Voor de mensen die graag willen weten wat Joomla is en wat je ermee kan is deze seminar erg geschikt. |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Joomla 1.0.x versus Joomla 1.5 | emergency-games | Overige | 10 | 15 november 2007 22:39 |
| Opgelost - Joomla Installed maar. | Jakult | Installatie, Upgrade en Backup | 6 | 30 september 2007 19:07 |
| Joomla site verstuurt spam? [afgehandeld] | Intrepid | Webhosting, Veiligheid en prestaties | 7 | 9 mei 2007 22:54 |
| Opgelost - Is joomla wat ik zoek? en een fout bij instal. | DaRKNeSS | Installatie, Upgrade en Backup | 1 | 16 oktober 2006 11:36 |