|
Er zijn vandaag 233 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Overige Weet je nog niet of Joomla! wat voor jou is? Stel hier je vragen. Ook alle andere algemene vragen kun je hier plaatsen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
hoi weet iemand of er een module is die je kan gebruiken om nieuwsbrieven te versturen
maar die zou moeten geschreven en verstuurd zonder dat de persoon die ze schrijft in in het programma van joomla moet gaan ccnewsletter heb ik al geprobeerd maar dat kan enkel in admin |
|
|
||||
|
||||
|
Als je een nieuwsbrief wilt maken in Joomla, dan zul je altijd ingelogd moeten zijn. Een goede optie is Acajoom.
Wil je iets stand-alone doen, dan is Gammadyne mailer een goede optie.
Otto, Creatief Webdesign voor Joomla - KvK: 08172240 Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. Vragen via dit Forum, niet per PM of E-mail |
|
|
|||
|
|||
|
ingelogd ok maar hij zou de teksten vor de nieuwsbrief op de site moeten maken
|
|
|
||||
|
||||
|
Met Acajoom, maak je de nieuwsbrief online. Ik heb het gevoel dat je dit niet bedoelt.
Otto, Creatief Webdesign voor Joomla - KvK: 08172240 Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. Vragen via dit Forum, niet per PM of E-mail |
|
|
|||
|
|||
|
Met acajoom kun je via de frontent van de website als administrator brieven aanmaken en versturen
|
|
|
|||
|
|||
|
jawel dat bedoel ik wel zal acajoom downloaden
maar dat is betalend he kan ik niet een proef versie binnen halen Laatst gewijzigd door forceback; 9 februari 2010 om 14:40 |
|
|
|||
|
|||
|
man man dat is lastig te downloaden
heb het nog steeds niet na 4 maal te registreren op verschillende sites
|
|
|
|||
|
|||
|
Kijk eens op www.ijoobi.com
daar downloaden, moet je alleen inschrijven met naam en emailadres en dan moet je hem kunnen ophalen |
|
|
|||
|
|||
|
bedankt is gelukt
maar een handleiding is die ook te vinden ![]() blijf maar hangen in step 2 hij vraagt om via de dropdown menu een list aan te duiden maar er gebeurd niks Laatst gewijzigd door forceback; 9 februari 2010 om 22:28 |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Nieuwsletter | johnbeton | Overige | 4 | 27 november 2008 20:23 |