|
Er zijn vandaag 235 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla Extensies Het support forum voor interne Joomla! extensies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
Ondanks mijn zoektocht op het forum vind ik nergens de oplossing ik hoop er niet over gezien te hebben.
Ingelogd als admin lukt alles perfect op het frontend maar als ik inlog als gewoon geregistreerd gebruiker en wil een evenement invoegen lukt alles tot ik op de knop “Opslaan” klik normaal komt dan de mededeling dat uw evenement na goedkeuring zal gepubliceerd worden. Dit gebeurt dus niet. Alles wordt gewoon gewist! En verder gebeurt er niets. Deze activiteit wordt dus niet opgeslagen. Ik gebruik Evenlist 1.0.1 Nederlandstalige versie Joomla 1.5.15 Nederlandstalige versie Database versie: 5.1.34-0.dotdeb.0 PHP versie: 5.2.11-0.dotdeb.0 Ondanks mijn inziens de gebruikers restricties juist staan namelijk als volgt. Ac Evenementen Nieuwe evenementen van gebruikers: Alle geregistreerde gebruikers Erven: Ja Autopubliceren: Neen Erven: Ja Frontend Evenement bewerken: Alle geregistreerde gebuikers Erven: Ja Gebruikers toestaan eigen evenementen te bewerken: Ja De rechten in AC Locaties zijn idem ingesteld! Probleem 2 Ondanks ik als geregistreerd gebruiker en admin dezelfde Editor gebruik “TinyMCE 2.0” krijg ik deze als geregistreerd gebruiker niet te zien in het evenementen aanmeldingsscherm. Ik vermoed sterk dat het een met het ander te maken heeft. De problemen doen zich zowel met de originele als met de Nederlandstalige versie voor Voor de mensen die een kijkje willen nemen de website is dus in opbouw en staat tijdelijk op volgende adres http://www.darksecret.be.oracle.prio...e/modelbouwer/ desgewenst maak gerust een accountant aan alles worden toch voor de definitieve publicatie verwijderd. Dank bij voorbaat Danny |
|
|
|||
|
|||
|
Ondertussen zit ikzelf ook niet stil. Ik dacht wat als ik de rechten van een gebruiker wijzig in bijvoorbeeld “Hoofdredacteur”. Dan krijg ik deze fout melding.
Fatal error: Call to undefined method stdClass::onDisplay() in /opt/www/buylaertd/web/www.darksecret.be/modelbouwer/libraries/joomla/html/editor.php on line 268 Zou mijn vermoeden juist kunnen zijn dat het hier een probleem met de editor betreft. Thx voor de Re |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Gebruikersrechten | Alard | Joomla Extensies | 3 | 23 april 2009 16:28 |
| Afgehandeld - Krijg evenlist niet geinstalleerd | MD-K | Joomla Extensies | 5 | 19 februari 2009 20:56 |
| Afgehandeld - gebruikersrechten | basbone | Overige | 1 | 13 februari 2009 23:56 |
| Afgehandeld - Eerst komende event in evenlist weergeven | p.leijstra | Joomla Extensies | 1 | 3 december 2008 13:40 |
| Afgehandeld - Gebruikersrechten? | mpvanos | Joomla Extensies | 8 | 19 april 2008 23:09 |