|
Er zijn vandaag 235 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Templates en lay-out Het forum voor Joomla! Templates. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb gezocht maar niet kunnen vinden
hoe je het volgende kan centreren: FOOTER=Voetnoot FOOTER_LINE1= FOOTER_LINE2= Joomla versie 1.5.15 Ik heb nu een banner in de footer staan daaronder de voetnoot tekst, footer_line 1 en 2 deze twee wil ik graag centreren. Waar en hoe kan ik dit voor elkaar krijgen in de nl-NL.mod_footer.ini? Gaarne julle hulp! Edit Whatsinaname: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum. Laatst gewijzigd door Whatsinaname; 9 februari 2010 om 02:33 |
|
|
||||
|
||||
|
beste marketeer,
Heb je een link naar je website? Het centreren van de footer tekst doe mbv CSS, om te kunnen bepalen wat je daar evt aan moet wijzigen/toevoegen moeten we de wensite kunnen zien.
Support vragen worden alleen behandeld via het forum. Niet per PM .Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. --------------------------------------------------------- |
|
|
||||
|
||||
Dank voor de snelle reactie.de pagina is www.rclo.nl Ik vind het zo niet netjes staan onderaan de pagina. Een hint is van harte welkom! |
|
|
||||
|
||||
|
In regel 1411 van het bestand template.css moet je eea aanpassen. In de bijlage is te zien wat de aanpassingen moeten zijn.
Support vragen worden alleen behandeld via het forum. Niet per PM .Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. --------------------------------------------------------- |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb het geprobeerd in line 1411 en 137
met deze code toe te voegen text-align: center; Maar dan komt alle tekst van de pagina in het midden. Wat gaat er fout? Is het mogelijk dat je een hint geeft? Welke code en waar precies in te voegen? regel 137 Code:
td, div {
font-size: 100%;
}
regel 1411
#ja-footer .copyright {
clear: both;
display: block;
padding-left: 25%;
color: #666666;
font-style: normal;
font-size: 92%;
}
plaats laten staan zoals het nu is, met daaronder dus de tekst gecentreerd. Edit Whatsinaname: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, zie voor uitleg: http://forum.dutchjoomla.org/showthread.php?t=43820. Laatst gewijzigd door Whatsinaname; 9 februari 2010 om 11:41 |
|
|
||||
|
||||
|
Marketeer, heb je de styledefinities in mijn bijlage bekeken??
Staat precies in wat gewijzigd moet worden en het effect zie je daarvoven in je website
|
|
||||
|
||||
|
Ja ik heb de bijlage bekeken, dacht het goed
te begrijpen, maar zal het nog een keer opnieuw moeten inzien. Moet nu weg, kijk later op de dag nog een keer. Mijn dank is groot! |
|
|
||||
|
||||
|
Code:
#ja-footer .copyright {
}
Code:
#ja-footer .copyright {
width:250px;
margin:0 auto;
|
|
||||
|
||||
|
zo nog een keer geprobeerd:
vanaf regel 1411 was Code:
#ja-footer .copyright {
}
Code:
#ja-footer .copyright {
margin: 0 auto;
with: 250px;
}
linkerkant weergegeven. vanaf regel 137 Code:
td, div {
font-size: 100%;
}
Ik heb de overschreven codes weer teruggezet en hoop dat je het nog een keer wil bekijken wat ik fout doe. (ik ben nooit te oud om te leren, zeg ik dan maar) Edit Whatsinaname: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, zie voor uitleg: http://forum.dutchjoomla.org/showthread.php?t=43820. Laatst gewijzigd door Whatsinaname; 9 februari 2010 om 13:41 |
|
|
||||
|
||||
|
misschien deze footer tekst deactiveren?
maar hoe doe je dat ook alweer? en dan onder de zoekbox code deze twee regels invoegen. Of geeft dat problemen in het script? |
|
|
||||
|
||||
|
O P L O S S I N G Je hoeft verder niets weg te halen. Alleen de aanpassingen door te voeren.Heb het zelf net nog eens geprobeerd en zie het resultaat. Footer tekst netjes gecentreerd. ![]() Let even op de edits die ik in je post heb aangebracht ![]()
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb het aangepast zoals beschreven.
Helaas....er zit ergens fout, maar waar. Want als ik precies de code aanpas, dan staat de footer in zijn geheel naar links. ![]() ![]() Misschien een fout in de banner component instellingen? |
|
|
||||
|
||||
|
ik heb verschillende opties uitgeprobeerd
in het template.css file, zover ik het kan bekijken is het (voor mij) in orde. De copyright tekst gecentreerd onder de banners. Aangepast template.css in het footer gedeelte: Code:
#ja-footer .copyright {
text-align:center;
}
geen problemen zal veroorzaken. Edit Whatsinaname: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, zie voor uitleg: http://forum.dutchjoomla.org/showthread.php?t=43820.
men is nooit te oud om te leren![]() *****ook ik leer nog elke dag***** Laatst gewijzigd door Whatsinaname; 11 februari 2010 om 18:11 |
|
|
||||
|
||||
|
Dank voor alle support!
Mijn probleem is opgelost, topic kan gesloten worden.
|
||||
|
||||
|
beste Marketeer,
je kunt dit topic zelf afsluiten. In de handtekening van dit bericht staat hoe je dat kunt doen
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opgelost - 2 vragen: Artisteer voetnoot verwijderen/lettertype niet met elke browser hetzelfde | JPtjee | Templates en lay-out | 16 | 3 augustus 2009 00:22 |
| Afgehandeld - Footer in ie7 | mkr1980 | Templates en lay-out | 2 | 4 januari 2009 21:09 |
| Afgehandeld - Centreren | joeyvanhan | Templates en lay-out | 4 | 27 maart 2008 22:16 |
| Afgehandeld - Aanpassen voetnoot tekst. | leov | Templates en lay-out | 1 | 31 januari 2008 14:44 |
| Afgehandeld - Centreren | Charlie | Joomla Extensies | 6 | 3 maart 2007 14:13 |