|
Er zijn vandaag 235 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla Extensies Het support forum voor interne Joomla! extensies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
weer een vraagje.
Ik ben een site aan het maken en heb een vraagje. Ik wil graag op 4 pagina's een routebeschrijving hebben. is dat mogelijk ? met google maps? ik dacht dat ik er maar 1 kan maken. of is er een andere mogelijkheid de 4 routes zijn 3 in nederland en 1 in duitsland ik hoor van u Dank |
|
|
|||
|
|||
|
Ja dat is uiteraard mogelijk, onder meer met deze plugin..
Dan kun je voor elke locatie/elke route een aparte locatie aanmaken binnen Google Maps. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
hey bedankt, maar hoe zet ik dan de andere 3 altitudes erin ? bedankt alvast |
|
|
||||
|
||||
|
4 Route beschrijvingen in 1 Google Map of 4x Google Map met een routebeschrijving?
Dat laaste is mogelijk door de plugin in combinatie met een KML file te gebruiken Kijk even op de website van de maker van de plugin, daar staat meer info.
Support vragen worden alleen behandeld via het forum. Niet per PM .Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. --------------------------------------------------------- |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Open - Google maps | sannisinas | Joomla Extensies | 0 | 20 oktober 2009 16:11 |
| Open - Google maps | oifrank | Joomla Extensies | 2 | 17 augustus 2009 08:57 |
| Opgelost - Meerdere markers in google maps | roeland en pytsje | Joomla Extensies | 5 | 13 augustus 2009 23:47 |
| Opgelost - Google Maps | westerbroek | Joomla Extensies | 4 | 8 december 2008 17:41 |
| Afgehandeld - Google maps met meerdere locaties | pinobird | Joomla Extensies | 7 | 1 december 2008 12:43 |