|
Er zijn vandaag 242 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Installatie, Upgrade en Backup Plaats hier je vragen over de installatie, upgrade en/of backup van Joomla! 1.5.x. Ook vragen over het verhuizen van je Joomla! site kun je hier plaatsen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo allemaal,
Ben ik druk bezig met onderhoud aan mijn website krijg ik spontaan de melding Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL. Ik gelijk verder gezocht, maar wat blijkt ik kan niet meer aan de front en back end komen, dus probeer ik via phpMyAdmin in te loggen naar mijn database krijg ik de volgende melding. phpMyAdmin - Fout #1040 - Too many connections Hoe nu verder ... wie kan mij helpen. alvast bedankt. |
|
|
|||
|
|||
|
O P L O S S I N G Kan het zijn dat er bij de hoster een storing is of er een upgrade wordt gedaan
Een antwoord op je vraag zou je ook kunnen zoeken met een zoekmachine, mocht dat niet lukken dan zoeken we samen verder. Vragen graag via het forum. Vragen via PM worden niet beantwoord. PM alleen als ik er om gevraagd heb, dank Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik had mijn hoster al een mail gestuurd, maar nog geen reactie terug mogen ontvangen.
het vreemde aan het verhaal is, is dat ik de ene keer wel op de site en de back end kom en het andere moment geeft deze de melding Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL. Heeft dat dan alleen maar te maken met de werkzaamheden die zij uitvoeren. |
|
|
|||
|
|||
|
Discussie heropend:
Waren bezig met een update van MySQL server. Thankxs webmaster AB (again) |
|
|
|||
|
|||
|
Onderstaande post heeft geleid of bijgedragen tot de oplossing:
Citaat:
Waren bezig met een update van MySQL server. Thankxs webmaster AB (again) |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Open - phpmyadmin database | martinmack | Overige | 1 | 25 februari 2010 08:51 |
| Opgelost - CB Connections werkend? | wendyversteegh | Joomla Extensies | 1 | 20 maart 2009 20:35 |
| Afgehandeld - datadump in phpmyadmin | Frans47 | Installatie, Upgrade en Backup | 7 | 13 mei 2008 22:36 |
| phpMyAdmin | Dimitri | Webhosting, Veiligheid en prestaties | 5 | 17 april 2007 16:22 |
| welkomstpagina in phpmyadmin | ikbenbeginner | Websites/internet algemeen | 1 | 7 november 2005 18:22 |