|
Er zijn vandaag 243 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Installatie, Upgrade en Backup (VM) Plaats hier je vragen over de installatie, upgrade en/of backup van Virtuemart! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een site gebouwd met joomla en als ik nu mijn menuitem 'home' toewijs aan virtuemart in de backend krijg ik opeens een wit scherm als ik hem open.... Ik heb een andere site en daar krijg ik gewoon de shop, nu werkt het niet, iemand een idee?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb de link van virtuemart nu op mijn site gezet bij bronnen --> shop
Versie Joomla 1.5.19 Virtuemart 1.1.5 http://www.copierstore.nl/ |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Als je via een PM je gegevens even mailt kan ik even kijken in de backend voor je gr Mirco
Als je een probleem als een uitdaging gaat zien is het vaak veel sneller opgelost... Je mag altijd alles aan me vragen, ik heb alleen niet altijd overal een antwoord op... Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
|||
|
|||
|
Ben wat huiverig voor het sturen van mijn inloggevens... heb je zo wellicht een idee?
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Maar je kunt een account aanmaken, om deze later weer te verwijderen Als je het via PM stuurt is het verder voor niemand zichtbaar. Het gebeurt op dit forum wel vaker hoor. Via deze mogelijkheid is het voor Micro makkelijker het probleem op te lossen
Een antwoord op je vraag zou je ook kunnen zoeken met een zoekmachine, mocht dat niet lukken dan zoeken we samen verder. Vragen graag via het forum. Vragen via PM worden niet beantwoord. PM alleen als ik er om gevraagd heb, dank Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Je moet idd voorzichtig zijn met verstrekken van de gegevens. Maar de toegewijde mods op dit forum hebben genoeg referenties bij andere 'klanten'.... ![]() Maar goed, kijk zelf maar even. Misschien is dit draadje wat voor je: http://forum.dutchjoomla.org/showthread.php?t=113202 gr Mirco
Als je een probleem als een uitdaging gaat zien is het vaak veel sneller opgelost... Je mag altijd alles aan me vragen, ik heb alleen niet altijd overal een antwoord op... Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
|||
|
|||
|
O P L O S S I N G Uiteindelijk toch even meegekeken in de backend.Bij de hoster waar deze site gehosted is moet handmatig de php versie op 5 gezet worden in plaats van 4. Dit kan door het toevoegen van een regel in het .htaccess bestand. AddHandler x-httpd-php5 .php Hiermee was de uitdaging opgelost.
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opgelost - Winkelmandje geeft wit scherm | ffaassen | Checkout, betaling/verzending, orders (VM) | 12 | 20 januari 2010 13:01 |
| Afgehandeld - sh404SEF geeft home niet weer | nkt | SEF/SEO - Google | 3 | 28 juli 2009 23:42 |
| Opgelost - Site geeft wit scherm | NLCJ | Installatie, Upgrade en Backup | 4 | 15 juli 2009 11:37 |
| Opgelost - Installatie geeft wit scherm | martijnvanhooff | Installatie, Upgrade en Backup | 7 | 27 februari 2009 02:12 |
| Afgehandeld - Upgrade 1.5.6 ->1.5.7 geeft wit scherm | joker | Installatie, Upgrade en Backup | 2 | 13 september 2008 20:54 |