|
Er zijn vandaag 244 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Neen. Alle versies waarbij je een achtergrond-figuur kan uploaden
zit dit script (RC35). Maar ook daar, gewoon uploadimg.php verwijderen uit components/com_expose/
|
|
|
|||
|
|||
|
Hi.. Goedeavond allemaal..
Na het lezen van deze bericht ben ik gelijk mijn expose gaan updaten.. Ik heb op de site security.fix.20.07.2007.zip gedownload en die 4 bestanden uit die zip map vervangen.. Nu doet heel mijn site niet meer, elke link die ik klik krijg ik " De pagina die u wenst te bereiken bestaat niet. Selecteer een pagina uit het hoofdmenu. " Ik heb ook geen backup gemaakt van die 4 bestadnen van expose.. Ik snap niet, dingen die niet eens met expose te maken hebben kan ik niet bereiken.. Kan iemand mij aub hier mee helpen?.. EDIT: Ik heb expose terug gezet uit een backup, nu werkt alles weer prima.. puhhh , fijneavond allemaal!
Laatst gewijzigd door memz; 7 oktober 2007 om 01:19 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Na PHP sade mode installatie nog steeds niet kunnen uploaden | Franckie | Installatie, Upgrade en Backup | 7 | 16 maart 2007 16:30 |
| Afgehandeld - nog steeds CB rc2 errors | Choke | Joomla Extensies | 6 | 28 december 2006 13:43 |
| Extreem veel dataverkeer bij huidige provider | radius | Webhosting, Veiligheid en prestaties | 1 | 8 juni 2006 16:36 |