|
Er zijn vandaag 233 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Overige Weet je nog niet of Joomla! wat voor jou is? Stel hier je vragen. Ook alle andere algemene vragen kun je hier plaatsen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
ben dus de klos... kijk maar eens op Edit decrypt: Link op verzoek van marcobro verwijderd.... Wie wil mij in dit late uur helpen om deze hack te verwijderen???
Laatst gewijzigd door decrypt; 23 januari 2009 om 15:25 |
|
|
||||
|
||||
|
Welke ? Ik zie geen probleem en bel dus niet
|
|||
|
|||
|
Je hebt nog niet geupdate merk ik.
Is je wachtwoord gereset? Eventueel kan ik het naar iets terugzetten zodat je er weer in kunt. Laat maar even weten of het nodig is, dan stuur ik het je per PM.
|
|||
|
|||
|
Opgelost. In jullie forum staat een goede handleiding bij wat te doen. Zelfs voor een starter was het goed te doen. Bedankt voor jullie reactie zo op het late uur!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Fijn om te horen
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Ik heb een template nodig voor een game comunnity site ?? help | GamesPark | Templates en lay-out | 6 | 10 januari 2007 23:06 |
| Afgehandeld - hulp nodig met 247 portal | moesman | Templates en lay-out | 2 | 1 november 2006 17:52 |
| Afgehandeld - CSS hulp nodig | Saskia | Templates en lay-out | 6 | 6 september 2006 08:03 |
| Opgelost - Beetje hulp nodig met Templates | vincentvdakker | Templates en lay-out | 10 | 13 juli 2006 12:08 |