|
Er zijn vandaag 300 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Websites/internet algemeen Voor vragen over HTML/PHP/CSS of andere algemene zaken met betrekking tot websites of internet. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Goedendag,
Ik heb net alle berichten gelezen die hierover gaan maar ik kom er niet uit. Er is al van alles vanuit joomla geinstalleerd op de site en nu ben ik dat aan het veranderen. Nu staan er dus heel veel categorieen en secties op. Deze wil ik allemaal weg hebben maar dat gaat niet. Ook niet 1 voor 1. Hij blijft aangeven dat er bij sectie nog categorieen onder vallen en bij categorieen dat er nog secties onder vallen. Is er een handleiding voor om gewoon heel simpel een link achter het menu te plaatsen? Ik hoor het graag en alvast excuses omdat dit het zoveelste topic is. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik denk niet dat er nog secties onder de categorien hangen, hooguit artikelen. Artikelen kunnen nog in de trash staan, die moet je eerst verwijderen voor je een categorie kunt weggooien.
|
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opgelost - Kan je een artikel koppelen aan een menu die nergens een link heeft ? | sindb | Joomla Extensies | 1 | 6 juli 2008 07:49 |
| Afgehandeld - Internal link in een artikel... | obeliks | Overige | 3 | 28 januari 2008 09:12 |
| Afgehandeld - Hoe maak je een artikel naar forum vv link | groenteman | Joomla Extensies | 1 | 10 augustus 2006 13:17 |