|
Er zijn vandaag 234 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit bericht.
Laatst gewijzigd door Superdaantje; 1 november 2008 om 19:03 |
|
|
||||
|
||||
|
GEFELICITEERD!! Volgend jaar een lustrum !!!
Nu je dit zo aanhaalt vraag ik mij af hoeveel van die leden actief zijn op dit forum, ook niet onbelangrijk en, schijnbaar sinds kort, is dit niet meer zichtbaar onderaan het forum.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
|
|
||||
|
||||
HOERA![]() Ik kan jullie feliciteren!!! Via de link die verwijst naar deze discussie werkte het op zaterdag 1 november niet. Ik heb dit al via het webform gemeld. Maar nogmaals via deze topic... Van harte en nog vele jaren!!! Sinds ik Joomla heb ontdekt (na het stoeien met anders CMSen als XOOPS, WordPress en anderen) ben ik hier niet meer van af te krijgen. En dankzij dit forum zijn ook de lastiger te begrijpen problemen oplosbaar. Ga zo door... WoodyF4u. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik zeg PROOST !,
en nog vele jaren ! |
|
|
|||
|
|||
GEFELICITEERD,Mogen er nog vele volgen ![]() grtz Hennie |
|
|
||||
|
||||
|
Super!!!!
Iedereen de felicitaties. Het kan alleen nog maar beter worden. Grt, yaap |
|
|
||||
|
||||
|
Gefeliciteerd iedereen
|
|
|
||||
|
||||
|
Zolang alle forum bezoekers elkaar blijven helpen zoals dat hier al tijden gebeurt kunnen we nog vele jaren vooruit.
Tevens staan er veel nieuwe dingen te gebeuren waarvan wij denken dat het voor de bezoekers en leden nog leuker en interessanter word om hier te blijven komen. Dus wat mij betreft, op naar de 5e verjaardag van Dj en haal de (virtuele) taart maar vast tevoorschijn. Gerard
|
|||
|
|||
|
Gefeliciteerd
!Ga zo door, jullie zijn een goede steun! Groetjes, Puran |
|
|
||||
|
||||
|
Ik wil het Team van harte gelukwensen met deze verjaardag.
Ook dank aan alle vrijwilligers, die zich sterk maken om Joomla te promoten en ondersteunen. Ik ben nog maar enkele maanden bezig met Joomla en inmiddels BEZETEN ervan... (gelukkig op een prettige manier!) Graag wil ik óók in de nabije én verdere toekomst gebruik blijven maken van jullie niet-aflatende hulp. DANK Succes aan allen Theo Rombout |
|
|
||||
|
||||
|
Gefeliciteerd.
En ook iedereen die zich erbij betrokken voelt gefeliciteerd. Prachtig dat er zoveel mensen de moeite nemen om bij te dragen aan dit mooie systeem. Waardoor deze prima site blijft bestaan. Ga zo door. p.s. Als virtuele taart bij het jubileum stel ik voor een mooie template?
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Gerard
|
|||
|
|||
|
Proficiat!!!
Super! Ga zo door. Door jullie ben ik overgehaald om de stap te zetten en zonder spijt! Groet! Co |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik gok er op dat je hier (http://vbulletin.d-wagner.org/) aan het testen bent om DutchJoomla te upgraden naar een nieuwe lay-out (althans het forum)
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |