|
Er zijn vandaag 300 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla Extensies Het support forum voor interne Joomla! extensies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Hallo,
Momenteel gebruik ik "StopPressModule" voor mijn site en vind deze wel erg tof. Maar loop nu een beetje tegen een muur op gezien deze module elke keer verschijnt...en dat wil ik dus niet. Ik wil dat deze alleen weer gegeven wordt op mijn hoofdpagina zodat deze niet meer voorkomt als men een button aanklikt om verder binnen mijn site te browsen.Onderaan is de code te vinden maar kan absoluut niet vinden waar te wijzigen? Indien niet mogelijk...is er iets vergelijkbaars? mod_stop_press.php Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Je kan instellen dat de module enkel zichtbaar is met je menu Home zoals je bij elke module kan.
Verder kan je in de module ook instellen dat deze slechts één maal wordt getoond (de eerste keer de homepagina wordt geladen). Hiervoor moet de browser wel cookies opslaan. Opmerking: Enkele kleine bugs in de stoppressmodule: 1. Ook al heb je aangeduid dat stoppress enkel één maal uitgevoerd mag worden, wordt de module elke keer geladen maar slecht een maal zichbaar gemaakt. Gevolg je content in stoppress wil tonen waarin ook geluid zit, zal je de module wel maar één maal zien, maar elke keer horen. 2. Stoppress kijk niet na of de content die het met tonen wel of niet published is. Maw de content zal steeds getoond worden!
|
||||
|
||||
|
Hummmm...erg Duhhh van mij. Inderdaad voor ALL...Gelijk gewijzigd naar alleen HOME...THANKS
![]() Topic kan gesloten worden...
|
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - EuroWeather: Error die niet bij elke pagina verschijnt | Zephyer | Joomla Extensies | 7 | 17 augustus 2006 14:06 |
| Opgelost - sponsoren publiceren op mijn site | reynvaan | Overige | 2 | 3 augustus 2006 09:14 |