|
Er zijn vandaag 296 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Artikelen, artikelgroepen (VM) Plaats hier je vragen over de Artikelen, artikelgroepen van VirtueMart! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
Voeg ik een afbeelding in VM toe bij een produkt op mijn computer dan krijg ik wel "bekijk grote afbeelding", voegt iemand anders op zijn computer een afbeelding toe (zelfde webshop): geen grote afbeelding maar een kruisje..
Ik gebruik Joomla 1.5.10 en VM 1.1.3. Wie weet raad?? groetjes, Hennie |
|
|
||||
|
||||
|
hoi, heb je een link naar de betreffende site zodat we e.e.a. wat beter kunnen bekijken??
|
|||
|
|||
|
Hallo Maarten,
het linkje is www.vdvegt.nl/motor/ -> Kleding&Accessoires -> Kleding -> Kenny -> de eerste toevoeging is van mij de tweede van degene die de winkel zou moeten gaan onderhouden.. Het geheel is nog in ontwikkeling, maar het heeft geen zin om verder te bouwen als de foto's niet goed gaan... ![]() groetjes, Hennie |
|
|
||||
|
||||
|
erg vreemd, en die persoon doet exact dezelfde handelingen als jij? misschien kan je dat nog eens stap voor stap met 'm doorlopen want ik zou zo op deze manier eerlijk gezegd niet weten hoe je dit oplost
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() Het lag aan het invullen van de URL op de pructinformatie pagina. Deze werd gebruikt voor produktnaam...... Veldje leeg -> grote foto ![]() Bedankt en sluiten maar.... Hennie |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Maarten,
is opgelost en mag op slot zie reactie boven.... ![]() groetjes, hennie |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - 1.5.6 bij zelfde provider ene keer naadloos andere keer errors [afgehandeld] | emel | Installatie, Upgrade en Backup | 2 | 21 augustus 2008 10:15 |
| Opgelost - afbeelding verschuift bij andere resolutie | dogsfun | Templates en lay-out | 2 | 18 februari 2008 15:47 |
| Opgelost - Banner, één template wel de andere niet | A-Jay | Joomla Extensies | 3 | 24 september 2007 13:04 |
| Afgehandeld - Op frontpage niet in te loggen op andere pagina's wel | jeejeestudio | Overige | 3 | 12 augustus 2007 14:56 |
| Afgehandeld - datum plaatsing niet op frontpage wel op andere pagina's | tamara | Overige | 2 | 30 september 2006 22:42 |