|
Er zijn vandaag 233 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Installatie, Upgrade en Backup (VM) Plaats hier je vragen over de installatie, upgrade en/of backup van Virtuemart! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Vandaag, 16 oktober 2009, is versie 1.1.4 van VirtueMart vrijgegeven. In deze versie zijn een behoorlijk aantal bugs gefixt. Het complete changelog vindt je hier: https://dev.virtuemart.net/cb/wiki/4245
Downloaden kan natuurlijk in onze downloadsectie: http://download.dutchjoomla.org/down...ckage-j15.html
|
||||
|
||||
|
Bedankt voor de melding UKKEPUK.
Ben net weer met een nieuwe site bezig die ook een winkel nodig heeft
|
||||
|
||||
|
Eindelijk weer een update. Ik vond het ook wel eens tijd worden want het was echt al meer dan een half jaar geleden toen de laatste update er was.
En er zaten nog weleens foutjes in de 1.1.3 versie. En die zijn nu verholpen
Standaard handleiding Joomla! en Virtuemart zie http://ict.martinbronkhorst.nl Persoonlijke website: www.martinbronkhorst.nl Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
|||
|
|||
|
toch maar weer even wachten... op het vm forum staan er direct weer een reeks fouten....
|
|
|
||||
|
||||
|
Tja, dan kan je nooit updaten denk ik... Elke update leidt tot nieuwe fouten/problemen toch?
|
||||
|
||||
|
Ik ben net mijn shop aan het maken in VM 1.1.3. Ik heb problemen met het afronden van de bedragen bij checkout stap 4, dus dit lijkt me wel wat.
Kan ik dit gewoon uploaden en ben ik dan niets kwijt in mijn bestaande shop? En hoe moet dat dan, want als ik in VM config kijk voor nieuwe updates en dan op download klik krijg ik een melding dat de tijd te lang duurt en dat hij ermee ophoudt om te downloaden. Als ik dan een patch probeer up te loaden via het schermpje patch uploaden, dan krijg ik de melding dat er geen joomla xml bestand bij zit. Wie kan mij helpen? Mijn afrondingsprobleem is inmiddels verholpen, heeft het wel zin om te updaten? Laatst gewijzigd door Jecrvali; 19 oktober 2009 om 12:09 |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Virtuemart parent active menu item ? | peeristof | Layout (VM) | 6 | 1 december 2008 21:23 |
| Virtuemart gebruik in versie 1.0.12 | Niels Hagedoorn | Overige VirtueMart | 1 | 24 augustus 2008 09:29 |
| VirtueMart 1.1.0 Stable vrijgegeven | Sander | Joomla! nieuws | 1 | 25 april 2008 00:48 |
| Joomla + Virtuemart update, kan geen producten invoeren | Smartie_martin | Artikelen, artikelgroepen (VM) | 23 | 14 maart 2007 21:36 |