|
Er zijn vandaag 301 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla Extensies Het support forum voor interne Joomla! extensies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
Goedemorgen,
Ik krijg de volgende error wanneer ik een backup wil maken: "The backup operation has been halted because an error was detected. The last error message was: error Please click the 'View Log' button on the toolbar to view the JoomlaPack log file for further information. Before posting to the support forum for assistance please read the User Guide first!." Als ik op "View Log" klik, dan staat er: The log file, joomlapack.log, does not exist in your output directory. Heeft iemand een oplossing? |
|
|
||||
|
||||
|
kan het zijn dat je geen schrijfrechten hebt voor die bewuste log-directory ? En wellicht ook niet voor de backupdir ?
met vriendelijke groet, Gert. wannabe Joomla-demon ![]() Support vragen graag in het forum plaatsen en niet per PM of e-mail. Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb de schrijfrechten veranderd en nu werkt hij wel
Wel raar want hij werkte altijd goed en ik heb nooit iets verandert. Maar goed, hij doet het weer![]() Bedankt! |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Open - JoomlaPack: Backup required! | xperod | Installatie, Upgrade en Backup | 8 | 2 oktober 2009 19:02 |
| Opgelost - Joomlapack backup terugzetten | koeny 3 | Installatie, Upgrade en Backup | 9 | 7 juli 2009 23:20 |
| Opgelost - backup maken met joomlapack | kelderg | Installatie, Upgrade en Backup | 2 | 20 juni 2009 20:34 |
| Afgehandeld - Fout bij backup joomlapack | janwillem117 | Installatie, Upgrade en Backup | 3 | 5 april 2009 12:02 |
| Opgelost - Backup database met Joomlapack 1.1 | svenster | Overige | 2 | 15 juli 2008 13:06 |