|
|||||||
| Feedback Post hier je lofuitingen (deze vinden we het leukst ;)), suggesties en bug reports met betrekking tot DutchJoomla.org. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben er vandaag bij geweest ! Was erg leuk ! Veel opgestoken. Ik vond het alleen jammer dat ik vroeg weg moest. Ik heb de workshop template maken gemist. Maar goed ! volgende keer beter.
Gr Karel, |
|
|
||||
|
||||
|
Voila, een dikke 1,5u later terug in A'pen. 't Was de moeite, blij dat ik erbij kon zijn. Nogmaals een welverdiende 'dank u wel' aan iedereen die er een steentje heeft aan bijgebracht. Ik hoop dat ik er de volgende keer ook weer bij kan zijn.
Voor de installatie van Joomla moest ik nog 2 tooltjes vermelden: - Joomla Diagnostics: http://forum.joomla.org/index.php/topic,53052.0.html om eventuele upload fouten bij de een installatie te controleren op MD5. - HISA: http://forum.joomla.org/index.php/topic,136328.0.html om pré en post config te controleren. Hier bestaat ook een php-variant om de serverconfig te controleren. |
|
|
|||
|
|||
|
Thanx voor de organisatie allemaal, er was een lekker relaxed sfeertje en zo her en der een hoop opgestoken, zeker de moeite waard.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hoi Luitjes,
Gezellige en ontspannen sfeer (ook door de omgeving), Nogmaals dank aan het DOP adres en Jos voor het organiseren. Grt Rogier |
|
|
|||
|
|||
|
Top omgeving!
DOP en Jos, bedankt voor de organisatie. Er zijn al voorzichtige ideeen voor een volgende cursusdag! |
|
|
||||
|
||||
|
Tokapi, bedankt voor de tooltjes.
De Joomla dag was leerzaam en leuk , relaxed in een mooie omgeving. DOP en Jos bedankt voor deze dag en jullie gastvrijheid ! groeten, Richard |
|
|
||||
|
||||
|
DOP bedankt voor de gastvrijheid en de macaroni
Jos bedankt voor de organisatie ![]() en natuurlijk iedereen die aanwezig was ![]() er heerste een lekkere ongedwongen sfeer, ja voor herhaling vatbaar. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik vond het ook erg leuk hoewel ik een beetje snotterig was.
Ik had het bij het naborrelen nog over een bugje die ik gefixt heb in de 1.0.12 voor de home > home in de pathway. In include/pathway.php op regel 280 heb ik de volgende wijziging aangebracht. Of het voor iedereen werkt weet ik niet, maar voor deze specifieke website was het wel de oplossing. PHP Code:
PHP Code:
|
|
|
|||
|
|||
|
Jazeker; het was een leuke dag; de volgende wordt beter !!
Groetjes Jos en dank aan allen ! |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|