|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Vandaag is het precies 2 Jaar geleden dat de naam Joomla ontstaan is.
Dit is denk ik wel reden tot een klein feestje. Net zoals een babytje groeit in verschillende fases (peuter, kleuter, tiener) naar een volwassene heeft Joomla ook een stormachtige ontwikkeling door gemaakt. Als afscheiding van mambo is het aan de ontwikkeling begonnen om volwassen te gaan worden. Stapje voor stapje komen we dichter bij dit punt. Ook het DutchJoomla forum groeit mee met Joomla. Het aantal bezoekers blijft groeien. Het team van nederlandse Joomla gebruikers die hun steentje bijdragen tot de ontwikkeling van Joomla word steeds groter. Dit betekend alleen maar dat we steeds dichter bij een volwassen CMS pakket komen. |
|
|
||||
|
||||
|
En ik ben er blij mee
Dus vandaag als verjaardagskado aan ons allen versie Joomla 1.5 ganz fertig ??
|
||||
|
||||
|
Whahaha ja... zou mooi zijn maar reken er maar niet op
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Wel een RC2, is toch ook niet verkeerd?
![]() http://www.joomla.org/component/opti...page/Itemid,1/ Gefeliciteerd Joomla! en nog vele vele jaren! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]()
|
||||
|
||||
|
Binnenkort ga ik voor een kennis een Joomla!-site bouwen en ik ga er nu toch sterk over nadenken om deze dan maar meteen in RC2 te maken en deze in een later stadium te updaten naar de stabiele versie.
Met de huidige ontwikkelingen, RC1 -> RC2 binnen 2 maanden, zal het vast niet lang duren voordat de stable versie uitkomt. Is er iemand die mij dat afraadt??
|
||||
|
||||
|
Ik heb al wel gelezen dat er eerst nog een RC3 gaat komen en daarna een stable versie.
Verder, ligt het er natuurlijk ook aan welke extensies je wilt gebruiken en of deze te vinden zijn voor RC2. Er komen al wel steeds meer extensies bij gelukkig. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb uit (directe) bronnen vernomen dat Oktober wel eens een leuke maand kan worden tov een stabiele 1.5 release
![]()
|
||||
|
||||
|
@ Xqlusive;
Dat zou best kunnen natuurlijk, als er nu niet grote fouten meer worden gevonden ..@Jaap, zolang je niet teveel extensies wilt gebruiken zal dat geen probleem zijn denk ik ..
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Site gehackt: hulp gevraagd | smeeh | Installatie, Upgrade en Backup | 16 | 07-11-07 09:53 |
| Support Joomla! | Marijn @ Byte | Overige | 1 | 14-03-07 17:21 |
| Vbulletin bridge + Joomla [Opgelost] | Jareish | Joomla-bridges | 10 | 04-01-07 18:21 |
| Howto: SMF bridge | Superdaantje | Joomla-bridges | 0 | 24-10-06 22:01 |