|
|||||||
| Forum Index | Registreer | FAQ | Ledenlijst | Forum Regels | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Installatie, Upgrade en Backup (1.5) Plaats hier je vragen over de installatie, upgrade en/of backup van Joomla! 1.5.x. Ook vragen over het verhuizen van je Joomla! site kun je hier plaatsen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb net de nieuwste NL versie van Joomla 1.5 geinstaleerd
Joomla-1.5RC3_NB25nov-DutchJoomla Nu krijg is ineens "er is 2 gast en 3 lid online", m.a.w. meervoud klopt niet meer. Volgens mij klopt het taalbestand wel, maar is er iets anders mis. Iemand enig idee? Bij RC3_NB10 was dit probleem er nog niet. |
|
|
|||
|
|||
|
We hebben hier inderdaad iets veranderd omdat in de eerste versie het nog niet helemaal goed was.
In mijn testen kwam het meervoud wel goed, maar ik zal er nogmaals naar kijken. ![]() Dank voor de melding. |
|
|
||||
|
||||
|
Hi Marijke,
Kijk dan ook even naar de tekst van de mail: MarijkeS heeft zojuist gereageerd op een een onderwerp waar je zich voor heeft aangemeld met de titel - mod_whosonline vertaling of module fout? - in het Installatie, Upgrade en Backup (1.5 RC) forum van DutchJoomla Forum. Groetjes, Astrid |
|
|
|||
|
|||
|
Deze zal ik even doorgeven aan de Admin's van dit forum
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
We zullen dit zsm wijzigen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Uiteindelijk bleek de module gewijzigd en blijkt er nu een fout te zitten in het laden van de taalstring wanneer meerdere gebruikers online zijn.
Dit is tot op heden nog niet opgelost in de SVN versies of de Nightly Build. Voor wie het toch liever goed heeft staan kun je het volgende doen. Open het bestand modules/mod_whosonline/tmpl/default.php Wijzig op regel 11: Code:
echo JText::sprintf('guests', $count['guest']);
Code:
echo JText::sprintf('members', $count['user']);
Laatst aangepast door MarijkeS : 18-12-07 om 04:38. |
|
|
||||
|
||||
|
Thx! Ga hem even aanpassen.
------ Loopt nog niet echt lekker. Resultaat is nu: Er is 1 gast en zijn 2 leden online Ik heb mijn taalbestand aangepast vanaf regel 20: Code:
GUEST= %s gast GUESTS= %s gasten MEMBER= %s lid MEMBERS= %s leden WE HAVE=We hebben Laatst aangepast door Astrid_E : 18-12-07 om 13:45. Reden: Uw bericht is automatisch samengevoegd aangezien u de laatste poster bent in dit topic. |
|
|
|||
|
|||
|
Als je het netjes wilt hebben maak je het even zo:
Code:
AND=en BOTH=Beide DESCWHOSONLINE=De Wie is online module toont het aantal anonieme gebruikers (gasten) en geregistreerde (ingelogde) gebruikers dat momenteel de website bezoekt. DISPLAY=Toon MEMBER NAMES=Gebruikers namen MEMBER ONLINE=%s lid online MEMBERS ONLINE=%s leden online MOD_WHOSONLINE=<em>mod_whosonline</em> NO USERS ONLINE=Geen gebruikers online NUMBER OF GUESTS/MEMBERS=# gasten / leden ONLINE=online SELECT WHAT SHALL BE SHOWN=Selecteer wat getoond zal worden GUEST=%s gast GUESTS=%s gasten MEMBER=%s lid MEMBERS=%s leden WE HAVE= WHO'S ONLINE=Wie is online Laatst aangepast door tonslag : 30-12-07 om 11:11. |
|
|
||||
|
||||
|
Sander heeft e.e.a. al aangepast. FF de laatste NL-taalbestanden downloaden en alles klopt weer.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Zo niet waar kan ik die download dan vinden? |