|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit nieuwsbericht;
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Ik ben al een tijdje aan het pielen met Joomla 1.5 om me te oriënteren of het iets voor mij is. Nu dus ook Fireboard geinstalleerd op mijn probeer site, maar hoe krijg ik hem online te zien.?
|
|
|
|||
|
|||
|
@whiskey
Dit is geen support-topic, enkel een discussie topic over het nieuwsbericht. Graag je vraag dus in het desbetreffende support-forumonderdeel stellen. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
snel weghalen dit bericht (of kan dat niet?) Ad |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
We gaan toch niet weer van voren af aan beginnen. Graag ontopic reageren! Alle offtopicberichten vanaf hier zullen worden verwijderd! |
|
|
||||
|
||||
|
[knip spirit] ONTOPIC!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik vind het toch wel frappant dat ze zich nu nog richten op Joomla 1, gezien dat het nog in legacy modus moet werken, fireboard is nog een nieuwe module waar nog flink aan gesleuteld word, ik zou zeggen, richt je meteen op de bijna stabiele joomla 1.5.
Helaas is fireboard voor mij net iets te summier, en vind ik de indeling niet fijn. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik wacht nog even met het instaleren tot de Nederlandse vertaling er is.
Was al blij dat de versie 1.0.3 ook werkt in Joomla 1.5. Maar als ik de verbeteringen lees over versie 1.0.4 den ben ik wel van plan over te stappen. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
.
|
||||
|
||||
|
hoe staat het met de vertaling ?
![]() |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Fireboard en JCE fireboard Discussie Mosbot plugin(opgelost) | Mabili | Communicatie | 2 | 05-04-08 12:29 |
| Bijlage verwijderen in Fireboard 1.0.4[opgelost] | SpellenArena | Communicatie | 1 | 25-01-08 13:14 |
| Bericht plaatsen op Fireboard | Foppe | Communicatie | 3 | 14-09-07 22:26 |
| FireBoard 1.0.3 - Error bij toewijzen moderator aan forum | JVos | Communicatie | 0 | 14-09-07 13:55 |