|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit nieuwsbericht;
Citaat:
Robbie van Riet Dance with the stars Laatst aangepast door Robbie : 08-01-08 om 22:10. |
|
|
||||
|
||||
|
Wat me opvalt aan de meeste photogalleries is dat je ontzettend veel moet scrollen. Je klikt op een icoontje en dan moet je scrollen om de foto helemaal te zien en dan weer terug scrollen naar de icoontjes. Is heel onrustig. Met alle respect voor het vele werk dat al in ontwikkelingen zit, heeft het toch iets van luiheid in zich. In ben niet geďmponeerd dat een plaatje uit een database wordt getoverd. Ik wil lekker door het album kunnen bladeren. Hte moet een echte vervanger v an het fysieke fotoalbum zijn. Maar dus ook geen ellenlange slideshows, want dat verveeld ook gauw.
Verder moet het makkelijk zijn voor gebruikers om foto's toe te voegen, ik heb een familiealbum, dus iedereen moet fotoos kunnen toevoegen. Dus wordt de foto automatisch verkleind, zijn er mogelijkheden voor correcties als roteren, uitsnijden, kleur ophalen? Nu ga ik het lijstje (applaus) bekijken. |
|
|
||||
|
||||
|
Gezien de aanzienlijke hoeveelheid gallery componenten die er zijn en alle vragen op dit forum die ik voorbij zie komen welke gallery men het beste kan gebruiken, is dit een goed overzicht van de mogelijkheden die alle galleries bieden en dus word de keuze weer een stuk gemakkelijker gemaakt hiermee.
Kort gezegd: zeer nuttig! Gerard
|
||||
|
||||
|
Citaat:
De link is dood naar de vergelijkingslijst, waarschijnlijk hebben ze te veel bezoekersgehad ![]()
|
||||
|
||||
|
Aan de error te zien wel, lol!
Code:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's vergelijken - DutchJoomla Forum', time_last_update = 1199816116, ' at line 6 SQL=INSERT INTO mos_linkback SET remote_link_url = 'http://forum.dutchjoomla.org/showthread.php?t=24299', local_url = '/', last_ip = '80.60.100.11', remote_title = 'Gallery's vergelijken - DutchJoomla Forum', time_last_update = 1199816116, hits = 1
|
||||
|
||||
|
lol, die gasten zijnm aan het spelen met hun SEF/SEO componen
.. heb de link verbeterd ![]()
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Backupt Jombackup zoom gallery's? | Japie Gijs | Beheer Tools | 0 | 30-12-07 21:37 |
| VirtueMart versies vergelijken [Opgelost] | aNHa | Installatie, Upgrade en Backup (VM) | 13 | 18-10-07 21:07 |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:19.
Door gebruik te maken van deze site wordt expliciet akkoord gegaan met onze regels & algemene voorwaarden.

.. heb de link verbeterd
Lineaire modus