|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
|||
|
|||
|
Leuk uitgebreid stuk Robbie!
|
|
|
||||
|
||||
|
Aangezien het over mij gaat zal ik mij hier ook maar even melden
![]() Bedankt Robbie! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
goed dat Marieke in het zonnetje gezet wordt. Heb veel waardering voor haar werk.
Ad |
|
|
||||
|
||||
|
Marieke.. TOP werk!!
|
||||
|
||||
|
Daar sta ik van te kijken Marieke... Gefeliciteerd met het resultaat...
|
||||
|
||||
|
Puik werk Marieke !
Go for california !!!!!!!!!! Toppie |
|
|
||||
|
||||
|
Zo zie je maar dat leeftijd er absoluut niet toe doet! Nice job en meer dan terecht dat dit bericht is geplaatst.
Gerard
|
||||
|
||||
|
Inderdaad dm4u! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het wel kan begrijpen hoe de mensen van GHOP stonden te kijken wat voor werk Marieke afleverd. Ik stond in ieder geval met mijn mond open... ongelofelijk vond ik het.
|
||||
|
||||
|
Wat moet ik zeggen..
![]() Bedankt allemaal! ![]() |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Nieuws van ene website naar andere website | dragmen | Trashforum | 9 | 11-02-08 01:55 |
| Site verhuizen van de ene naar de andere map [opgelost] | SvdValk | Websites/internet algemeen | 3 | 02-04-07 17:50 |
| Backup/Restore van ene domein naar andere domein | vipyammer | Installatie, Upgrade en Backup | 3 | 21-08-06 09:41 |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:19.
Door gebruik te maken van deze site wordt expliciet akkoord gegaan met onze regels & algemene voorwaarden.

Lineaire modus