|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Vandaag is Joomla! 1.5.2 [Woi] vrijgegeven. Dit is een normale update. Het is 8 weken geleden dat Joomla! 1.5.1 is vrijgegeven. Het doel is om regelmatige updates te verschaffen aan de eindgebruikers van Joomla!, welke de laatste bug fixes en kleine aanpassingen bevatten.
Download de Nederlandstalige Joomla! 1.5.2 in onze downloadsectie. U vindt hier ook de aparte taalpakketten voor frontend en backend, en de upgrade pakketen van oudere 1.5.x versies naar 1.5.2. Instructies voor een nieuwe installatie Migratie van Joomla! 1.0.x Release Notes - Support voor niet-Gregoriaanse datum output - Verwijdering van server locales voor de datum output - Support voor RTL talen - Support voor GIF afbeeldingen in gegenereerde PDF (indien PHP extensie GD2 is geactiveerd) - Fix voor het verwijderen van de cache map met legacy modus ingeschakeld - Pagina caching wordt gedeactiveerd indien foutmeldingen zijn geactiveerd - Mogelijkheid om de Flash Upload in het mediabeheer te deactiveren - OpenID functionaliteit fixen - Geavanceerde artikel filteropties zijn nu beschikbaar bij de artikel voorkeuren Statistieken voor de 1.5.2 release periode: De 1.5.2 release periode omvatte 6 weken (en 1 dag), 10 medewerkenden, 130 bijdragen and 781 bestandsveranderingen. 303 zaken zijn afgehandeld, met een gemiddelde openstaande periode van 20 dagen. 123 zaken bleven open, hiervan werd 65% (80) gerapporteerd in de laatste periode. Er zijn nu 10.171 bijdragen. De 10.000e werd gemaakt door Andrew Eddie. 44 installatie talen zijn er nu beschikbaar.
|
||||
|
||||
|
een mooi Paas cadeau van Marijke
![]() thanks, ik heb de patch van 1.5.1 naar 1.5.2 geupload via FTP, Maar er staat nog steeds dat ik versie type 1.5.1 heb. nu weet ik dat dat bij 1.5.0 naar 1.5.1 de versietype niet was bewerkt, misschien is dit bij deze ook het geval ![]()
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Joomla! 1.5.2 DutchJoomla! Production/Stable [ Woi ] 22-March-2008 22:00 GMT |
|
|
|||
|
|||
|
kan je de bestanden van de patch gewoon uploaden of moet het via de backend geinstallerd worden?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik heb bij de vorige versie ook gemerkt dat sommige ftp clients niet alles goed overschrijven. In dit geval is het versietype wel degelijk bewerkt (=getest). De bestanden uitpakken en via ftp uploaden waarmee je de oude bestanden overschrijft.
|
||||
|
||||
|
Ik weet dat ik hier fout zit, maar ik weet niet waar ik een bug moet melden.
![]() Ik heb nl. een bug gevonden in de mod_random_image in de nieuwe versie 1.5.2 die nog niet in de 1.5.1 versie zat. De fout is zowel in IE7 als in FF2 zichtbaar. Kan iemand mij vertellen waar ik dit moet melden? Of gewoon in het forum onder de modules gedeelte? ![]()
|
||||
|
||||
|
Bugs die in de core zitten kunnen gemeld worden op de bugtracker, voor 1.5 :
http://joomlacode.org/gf/project/joo...&tracker_id=32 of op het forum van joomla.org Betreft het een bug in nederlandse vertaling of bestanden die voor het nl gedeelte zijn aangepast dan kan het onder support 1.5 gemeld worden. Een bug waarvoor je een oplossing hebt, kun je daar natuurlijk ook melden zodat andere leden er ook iets aan hebben.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
ik krijg nu wel geen blanco pagina meer maar, Warning: Wrong parameter count for class_exists() in /home/sites/site129/usr/foto/web/libraries/tcpdf/tcpdf.php on line 96 %PDF-1.5 3 0 obj <> endobj 4 0 obj <> stream xVMoFݳH"M*M.Тzhr DZ-QHHr=w,td fvc4Yݯ///EQy6ޚx2IYJyQFyi6!4:== 7f+}W,jbgdY85YHkVEUs 59O)y̝ܖ kan mij hier iemand mee helpen? b.v.d. groetjes Jan ------ Citaat:
Kan deze niet meer verplaatsen zag te laat dat hij hier niet hoord, sorry. Jan ![]() Laatst aangepast door Fotografie : 24-03-08 om 19:40. Reden: Uw bericht is automatisch samengevoegd aangezien u de laatste poster bent in dit topic. |
|
|
||||
|
||||
|
Support vragen graag in de betreffende fora plaatsen!
Dit betreft een nieuwsaankondiging. @ Fotografie, het kan te maken hebben met je PHP instellingen, zie de opmerking in het nieuwsbericht daarover.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Niet echt intuitief, die bugtracker. Na aanmelding veranderd het scherm zo dat ik niet meer kan vinden waar ik het moet melden ![]() Maar ik zal het uitzoeken ![]()
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Archief verdwenen uit Joomla 1.5? | 112webteam | Content en Nieuws (1.5) | 0 | 05-03-08 11:37 |
| Joomla 1.0.15 vrijgegeven | Dimage | Joomla! nieuws | 13 | 29-02-08 00:55 |
| Support Joomla! | Marijn @ Byte | Overige | 1 | 14-03-07 17:21 |
| Tutorial: Joomla locaal installeren | Gretha | Installatie, Upgrade en Backup | 0 | 01-12-05 01:16 |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:40.
Door gebruik te maken van deze site wordt expliciet akkoord gegaan met onze regels & algemene voorwaarden.

Lineaire modus