|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit nieuwsbericht.
|
|||
|
|||
|
Super dat dit online kan. Nog mooier is een offline uitgebreide versie
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
LOL! Wel mee eens overigens maar voor css+html noobs is dit wel een uitkomst!
|
|
|
||||
|
||||
|
Maar om er echt gebruik van te maken moet je eerst het template: MyTemplate er nog bijkopen voor $39.95
Slim bedacht door Joomla!Shack ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Daar heb je inderdaad gelijk in, bedankt!
|
|||
|
|||
|
Dat is een hele prestatie van Joomlashack.
Over offline: ik heb zelf een component geschreven die interactie pleegt met de template. Er zijn ongeveer dezelfde parameters te wijzigen als die met de online variant, al is de voordeel van de mijne dat je dat kunt doen vanuit de Admin Panel, en naderhand kan wijzigen. Ik durf zelfs te zeggen dat die van mij nog wat knapper is (zit ook component detectie in). Het ding is nog in beta fase en werkt momenteel alleen nog voor Mambo. Maar als er genoeg vraag blijkt dat ik hem ook laten omzetten naar Joomla. Over de prijs van Joomlashacks: het is niet alleen slim van Joomlashack, maar waarschijnlijk ook echt noodzakelijk. Programmeerbare templates bevatten nogal wat css, en ik weet inmiddels uit ervaring dat CSS compliant / (X)HMTL valid EN aanpasbaar EN browser compatibel templates maken een bijna oneindige hoeveelheid tijd kosten ... enne ... voor niks gaat alleen de zon op (en worden Joomla en Mambo gemaakt )
|
||||
|
||||
|
Ja het is wel leuk dat online speeltje.
Spijtig dat alles betaald is, En je zou misschien ook meer lay-outs moeten hebben. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
En als je het Joomla 1.5-compatibel gemaakt hebt, wil ik uiteraard gratis bčtatester zijn. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
IK ga even een domper op de feestvreugde zijn maar ik vind dit geen goede zaak. Volgens mij is het nog steeds noodzakelijk dat iemand die websites wil maken een grondige basiskennis moet hebben van css/xhtml om die kennis daarna uit te breiden met php, javascript etc etc. Ik vrees een beetje dat door zulke programma's er mensen zullen zijn die hiermee websites gaan bouwen met joomla (waar ze dan geld voor vragen aan klanten) en ik vind dat niet zo schitterend voor de markt. Dat is maar mijn idee natuurlijk en ik besef wel dat veel mensen hier niet mee akkoord gaan maar ik heb al veel zaken gezien. Websites die gemaakt zijn voor veel geld en gegenereerd waren door een online generator. Er gaat niets boven oud, vertrouwd en gedegen vakmanschap.
My two cents out! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Het is gemaakt voor mensen dat dit alles gewoon niet kunnen. |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Joomla template ontwerper gevraagd | MrBeavis | Trashforum | 11 | 01-04-08 17:24 |
| Community Builder 1.1 met Joomla 1.5 RC 4 | Bastiaan1983 | Core verbeteringen (1.5) | 1 | 03-01-08 13:02 |
| DutchJoomla! Vertaling Joomla! 1.5 RC3 nu online! | Spirit | Joomla! nieuws | 15 | 30-10-07 23:07 |
| Hoe installeer ik Joomla online? | roelvermeulen | Installatie, Upgrade en Backup | 5 | 08-07-07 20:54 |
| template of joomla? [opgelost] | RobbenR | Overige | 2 | 25-03-07 00:08 |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:17.
Door gebruik te maken van deze site wordt expliciet akkoord gegaan met onze regels & algemene voorwaarden.

)
Lineaire modus