|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Ziet er interessant uit. enkel nogal jammer dat die zaken nooit in Belgie doorgaan.
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hoi rockarena,
Als een van de mede-organisatoren van de bootcamp neem ik die feedback zeker even mee. Tijdens de bootcamp komt o.a. Johan Janssens - core-member en Joomla! 1.5 architect - spreken, en hij komt ook uit Belgie. We zitten zelf nog even te kijken of er niet op termijn een bootcamp in Brussel georganiseerd kan worden. |
|
|
||||
|
||||
|
Ziet er leuk uit! Zou er zeker aanwezig willen zijn.
Helaas is het op 24 april wat een "gewone weekdag" is en voor mij dus gewoon school. Ziet ernaar uit dat ik dus gewoon vanaf thuis lekker doorwerk aan verschillende J! uitbreidingen .
Bekijk ook mijn website vol met tips, trucs, Joomla! stuff en ander materiaal: Marcofolio.net Joomla! plugins: mfCorner | mfEdge | mfFilmed | mfGlossy | mfInstant | mfReflex _________ mfFancyZoom | mfGreybox | mfSyntaxHelper | mfBlank | mfBeer | mfDropCaps Joomla! modules: mfTechnoratiChart | mfDockMenu | mfReferral | mfSlideBar |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Eerste Beta - My 50 cents | ..::Frans::.. | Installatie, Upgrade en Backup (1.5) | 24 | 18-10-06 21:47 |
| Wat zijn extensies en welke soorten zijn er? | Vancanneyt | Overige (1.5) | 0 | 13-10-06 16:33 |
| Hoe upgrade ik naar Joomla! 1.5? | Vancanneyt | Installatie, Upgrade en Backup (1.5) | 0 | 12-10-06 20:47 |
| keuzen t.o.v. aankomende joomla releases | kookie | Overige | 4 | 03-08-06 19:28 |
| Tutorial: Joomla locaal installeren | Gretha | Installatie, Upgrade en Backup | 0 | 01-12-05 01:16 |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:18.
Door gebruik te maken van deze site wordt expliciet akkoord gegaan met onze regels & algemene voorwaarden.

.
Lineaire modus