|
Er zijn vandaag 242 nieuwe berichten
|
||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit nieuwsbericht.
Met vriendelijke groet, Hans Support vragen ajb in het forum plaatsen, en niet per PM of mail. Zelf je topic afsluiten? Lees hier hoe dat moet. Zoek je een antwoord op je vraag? Kijk dan eerst in de FAQ of de Help-pagina's. |
|
|
||||
|
||||
|
Ziet er interessant uit. enkel nogal jammer dat die zaken nooit in Belgie doorgaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hoi rockarena,
Als een van de mede-organisatoren van de bootcamp neem ik die feedback zeker even mee. Tijdens de bootcamp komt o.a. Johan Janssens - core-member en Joomla! 1.5 architect - spreken, en hij komt ook uit Belgie. We zitten zelf nog even te kijken of er niet op termijn een bootcamp in Brussel georganiseerd kan worden.
|
||||
|
||||
|
Ziet er leuk uit! Zou er zeker aanwezig willen zijn.
Helaas is het op 24 april wat een "gewone weekdag" is en voor mij dus gewoon school. Ziet ernaar uit dat ik dus gewoon vanaf thuis lekker doorwerk aan verschillende J! uitbreidingen .
Bekijk ook mijn website vol met tips, trucs, Joomla! stuff en ander materiaal: Marcofolio.net Joomla! plugins: mfCorner | mfEdge | mfFilmed | mfGlossy | mfInstant | mfReflex _________ mfFancyZoom | mfGreybox | mfSyntaxHelper | mfBlank | mfBeer | mfDropCaps Joomla! modules: mfTechnoratiChart | mfDockMenu | mfReferral | mfSlideBar |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Eerste Beta - My 50 cents | ..::Frans::.. | Installatie, Upgrade en Backup | 24 | 18 oktober 2006 21:47 |
| Afgehandeld - keuzen t.o.v. aankomende joomla releases | kookie | Overige | 4 | 3 augustus 2006 19:28 |