|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit nieuwsbericht.
Vandaag is Joomla! 1.5.3 [Vahi] vrijgegeven. Deze is vroeger vrijgegeven dan gepland vanwege een correctie op de validatie van de databasenaam welke in versie 1.5.2 is geïntroduceerd. Het is een maand geleden dat Jomla! 1.5.2 is vrijgegeven op 23 maart, 2008. Het doel is om de Joomla! community regelmatig van updates te voorzien welke de laatste bug fixes en andere verbeteringen bevatten. Lees in het nieuwsbericht wat er aangepast is in de nieuwe versie. De Nederlandstalige Joomla! 1.5.3 vind je in onze downloadsectie Je vindt hier ook de aparte taalpakketten voor frontend en backend, en de upgrade pakketten voor upgrades van oudere 1.5.x versies naar 1.5.3. Laatst aangepast door MarijkeS : 24-04-08 om 03:10. |
|
|
||||
|
||||
|
Bedankt Marijke !
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Bedankt voor het snelle werk!
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Goed werk. Bedankt
|
|
|
||||
|
||||
|
Na het nachtwerk nu alweer wakker Marijke ?
Great job !! Mijn sites zijn al geupdated ! |
|
|
||||
|
||||
|
klasse Marijke
![]() alles is goed gegaan, alleen lag de volgorde van mijn voorpagina door de war. simpel opgelost door ze opnieuw in te stellen ![]()
|
||||
|
||||
|
dank je wel Marijke
: de update van 1.5.1 naar 1.5.3 (nederlands) liep zonder problemen. Mooi dat er nu in het 'achterwerk' ook 1.5.3. dutchjoomla staat.Ad Ook de update van 1.5.2 naar 1.5.3 (english) op mijn andere site ging goed |
|
|
|||
|
|||
|
ik heb nog nooit geupdate, ben daar toch huiverig voor. als het loopt dan loopt het. toch? of zijn er bepaalde security issues ?
|
|
|
||||
|
||||
|
moet je even op de Homepage kijken, een upgrade/update is er niet voor niets en met een goede back up heb je toch geen zorgen.
trouwens, als het van Marijke komt dan zit het altijd goed ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
|
Ik heb de update gelijk geinstalleerd en merkte daarna dat de images voor de weblinks niet meer verschijnen.
Om te kijken of het aan de update lag heb ik de component "com_weblinks" van versie 1.5.2 teruggezet en zie ze verschenen weer. Kennelijk is er iets niet in orde met de nieuwe component in de update. groeten, Bert Kerkhoff |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Menu in joomla 1.5 ten opzichte van joomla 1.x.x | fr-legioen | Core verbeteringen (1.5) | 0 | 08-03-08 12:14 |
| Archief verdwenen uit Joomla 1.5? | 112webteam | Content en Nieuws (1.5) | 0 | 05-03-08 11:37 |
| Support Joomla! | Marijn @ Byte | Overige | 1 | 14-03-07 17:21 |
| Tutorial: Joomla locaal installeren | Gretha | Installatie, Upgrade en Backup | 0 | 01-12-05 01:16 |