|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit nieuwsbericht.
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Dat is een mooi bericht voor het slapen gaan
![]() Ik ben toevallig bezig met een website met webshop, dan kan dat allemaal mooi in 1.5 Ik zit nog in de ontwerpfase, dus ik ga morgen eerst maar eens testen want ik begrijp eruit dat er wel het e.e.a. veranderd is, leuk! |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| betalling op Virtuemart 1.1.0 | guidonline | Checkout, betaling/verzending, orders (VM) | 5 | 08-05-08 08:41 |
| Virtuemart 1.1.0 stable uitgebracht | Ukkepuk | Overige VirtueMart | 2 | 24-04-08 11:12 |
| Duitse vertaling vinden voor Joomla 1.0.15 Stable en VirtueMart 1.0.15 | TallmanW | Vertalingen (1.5) | 2 | 11-04-08 13:38 |
| Joomla 1.5 met virtuemart 1.1.0 [Opgelost] | crazyroy | Installatie, Upgrade en Backup (VM) | 0 | 14-03-08 03:11 |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:34.
Door gebruik te maken van deze site wordt expliciet akkoord gegaan met onze regels & algemene voorwaarden.

Ik zit nog in de ontwerpfase, dus ik ga morgen eerst maar eens testen want ik begrijp eruit dat er wel het e.e.a. veranderd is, leuk!
Lineaire modus