|
|||||||
| Aankondigingen Hier plaatsen wij aankondigingen en mededelingen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Is DutchJoomla op zoek naar JOU?
DutchJoomla is een steeds groter groeiende community met enthousiaste forumleden en een hardwerkend team daarachter dat zoveel mogelijk aan de behoeften van de community probeert te voldoen. Dat DutchJoomla nu al bijna is uitgegroeid naar 50.000 leden is alleen maar mooi maar houdt ook in dat er steeds meer werk is voor de teamleden. Daarom zijn we op zoek naar aanvulling van het team. Ben jij iemand die ook Joomla-enthousiast is geraakt en zou je wel wat meer willen doen voor de community? Lees dan vooral verder. Op dit moment zoeken we vooral mensen voor het moderatorteam, het taalteam en voor de nieuwe opzet van de documentatie. Moderatorteam Het moderatorteam zorgt ervoor dat het forum overzichtelijk blijft en posts voldoen aan de regels. Ze wijzen eventueel de zoekenden naar een oplossing. Wat verwachten we van je:
Het taalteam zorgt voor vertalingen en het testen van vertalingen. Dit kan zijn van de Joomla core en grote extensies tot kleine projecten als modules en plugins. Zij verzorgen de downloadsectie en zorgen dat de aangeboden extensies up to date blijven. wat verwachten we van je:
Op dit moment zijn we bezig om de documentatie geheel nieuw op te zetten. Daarvoor moeten artikelen vanuit de wiki overgezet worden, en er zal metname voor de versie Joomla!1.5 nieuwe documentatie geschreven of vertaald moeten worden. Ook willen we terzijnertijd de helpscreens van Joomla!1.5 vertalen en het mogelijk maken dat deze op de backend van de installatie opgeroepen kunnen worden. We zoeken daarom mensen die hier een handje mee willen helpen, dat kan zijn tijdelijk of wellicht bevalt het je zo goed dat je blijvend wilt helpen. Wat verwachten we van je:
Je mag uiteraard ook meteen het formulier invullen, we zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
|
|||
|
|||
|
Gaat niet erg hard met de reacties.
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben kom ik langs met vlagen. Heb een onregelmatig leventje, dus ik blijf voorlopig maar even 'gewoon' helpen op het forum. |
|
|
||||
|
||||
|
Niet in dit topic, wel via het formulier
![]() Overigens zijn we natuurlijk ook blij met leden zoals jij, die zo nu en dan eens wat helpt op het forum! Bedankt daarvoor!
|
||||
|
||||
|
ik kan het iedereen aanbevelen die wat tijd over hebt.
Het is een leuke en gezellige groep om je bij aan te sluiten. ik spreek uit ervaring ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Zoals julllie wellicht al gemerkt hebben zijn er 3 nieuwe teamleden:
- Jermit (Jeremy) komt het taalteam versterken - John (voormalig Diogenes) het moderator team - twin2daddy (Hans) het moderator team Wij heten deze leden van harte welkom en wensen ze veel succes! De oproep blijft nog steeds staan, dus wil jij ook het team komen versterken? Vul dan dit forumlier in! We horen graag van je!
Heb jij je site al toegevoegd aan MijnJoomlaSite.nl? Al meer dan 380 Joomla! sites! Nu ook met blog: MijnJoomlaSite.nl/blog Sander Potjer Webdesign - kvk: 27318273 Laatst aangepast door Sander : 05-05-08 om 22:32. |
|
|
||||
|
||||
|
Jermit, John, Hans: Veel succes en plezier gewenst.
Ik weet uit ervaring dat het DJ-team een gezellig en knus team is en ik weet zeker dat jullie het naar de zin zullen hebben.
- - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [ReLaX & FLeX, als het niet gaat zoals het moet; dan moet het maar zoals het gaat] - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Mijn 1.5.x testplek www.jm2web.nl | Bestaande 1.0.x site www.cira-oostzaan.nl -LiveStream- |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Van mij ook een proficiat voor de drie teamleden!!!
|
|||
|
|||
|
succes
doe jullie best |
|
|
|||
|
|||
|
Succes heren,
Mijn tijd komt nog, zodra ik in wat rustiger vaarwater zit . |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| JoomlaFCK: bug met babelfish | Fritz | WYSIWYG Editors | 0 | 25-11-07 06:05 |
| Op zoek naar een fotoalbum als JAlbum | keeze | Gallerij & Multimedia | 12 | 05-10-07 01:27 |
| Ben op zoek naar een Module | mystic-dragon | Overige | 5 | 04-10-07 14:00 |
| Ben op zoek naar een template voor een ticket bureau | prantiC | Templates | 6 | 30-01-07 22:40 |
| Hoe upgraden naar Joomla 1.0 | Vancanneyt | Installatie, Upgrade en Backup | 0 | 19-09-05 11:34 |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:42.
Door gebruik te maken van deze site wordt expliciet akkoord gegaan met onze regels & algemene voorwaarden.

Lineaire modus