|
|||||||
| Boekenhoek Forum waar recensies gegeven kunnen worden op de verschillende boeken die er over Joomla! in de handel verkrijgbaar zijn. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Het eerste Nederlandstalige Joomla! 1.5 Templates boek geschreven door Jisse Reitsma.
Citaat:
Recensies over dit boek kun je in dit topic posten. |
|
|
||||
|
||||
|
Dit is 1 van de beste Nederlandse boeken over joomla 1.5 en templates. Het tipt verschillende belangrijke aspecten aan die je nodig zult hebben als je zelf bezig gaat met templates ontwerpen/aanpassen.
Als je echt de diepte in wilt gaan, zul je hiernaast ook boeken over css/php/mysql moeten aanschaffen. Maar dit boek bevat in een notendop handige info.
|
||||
|
||||
|
ik wilde dit al gaan kopen, maar de opzet van dit Boekenhoek heeft mij over de drempel geworpen
![]() ![]() ik zal gaande weg het door nemen van het boek, mijn bevindingen hier plaatsen, ook als ik tegen dingen aan loop.
|
|||
|
|||
|
het boek heb ik binnen, als ik het uit gelezen heb post ik me review hier zeker
|
||||
|
||||
|
klasse Niels, dat is precies onze bedoeling van deze BoekenHoek.
het kan natuurlijk ook zijn dat je iets in het boek niet snapt, post dan ook hier je vraag.
|
||||
|
||||
|
Inmiddels heb ik ook over 'Joomla-templates ontwerpen' een recensie geschreven, deze is hier te lezen: http://www.mijnjoomlasite.nl/blog/re...ontwerpen.html
|
||||
|
||||
|
Duidelijke resensie Sander.
Ik ben op de helft nu en het is een heel leerzaam boek. Alhoewel deze Joomla gerelateerd is en een must voor diegene die met Joomla verder willen dan een vrije template installeren. ![]()
|
|||
|
|||
|
Citaat:
http://www.joomla-cursus.nl/option,c...,11/Itemid,47/ |
|
|
||||
|
||||
|
ja, ik kan hem gewoon unzippen en de Voorbeeld mappen en files daarin zien.
|
||||
|
||||
|
Hoeveel kost het boek?
Het is namelijk niet vermeld. |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Joomla Templates testen | adjekr | Overige (1.5) | 4 | 22-04-08 10:58 |
| Zo even wat css en html bekeken van joomla templates | rockarena | Templates | 2 | 28-11-07 18:01 |
| probleem met joomla templates | webfreaky | Templates | 8 | 07-08-07 00:35 |
| Installatie Joomla met php in safemode | evamstel | Installatie, Upgrade en Backup | 15 | 16-03-07 18:32 |
| Boek: Building Websites with Joomla!, wie heeft hem? | Bas | Smalltalk | 14 | 28-11-06 12:10 |