|
|||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Boekenhoek Forum waar recensies gegeven kunnen worden op de verschillende boeken die er over Joomla! in de handel verkrijgbaar zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
Van de auteur Marco Corrò een boek over het opbouwen van een website in Joomla! 1.5
Citaat:
Een recensie over dit boek kun je in dit topic geven.
|
||||
|
||||
|
Al bladerend in de boekhandel trof ik veel 'algemeen'-heden aan. Ik vind het boek relatief duur. Dat schrikt (mij in ieder geval) af om het te kopen.
Boek 'Basiscursus Joomla 1.5' van Jan Kip spreekt mij meer aan en heb ik hier inmiddels thuis staan. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Beste Arvi en kleine Smurf, ik heb zelf het boek Joomla 1.5 van Marco Corro en ben zeer tevreden over de opbouw en diepgang van het boek. Tevens kan ik eenieder de Joomlaweek die Marco via eduvision verzorgd aanraden! Daarbij is het ook mogelijk om via zijn site http://www.joomlastic.nl verdere ondersteuning te krijgen. (Deze is niet gehackt!)...
Groetjes, Raoul |
|
|
|||
|
|||
|
Helemaal mee eens Raoul. Als ik de inhoud van beide boeken vergelijk, gaat MyStudy veel dieper in op de verschillende onderwerpen. De site is een prettige bijkomstigheid - zeker vanwege de nieuwsbrief die me attendeert op verschillende updates e.d. Aanrader
* En kleine Smurf: het 'relatief duurdere' boek van Corro is inderdaad... twee euro duurder... |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb dit boek ook op de plank staan, maar aangezien ik een absolute beginner ben op Joomla gebied ging het mij soms een beetje te snel en te technisch. Het andere boek lijkt mij in dat geval beter.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
ik heb de laatste tijd veel gewerkt met joomla! wat ik deed was eerst zelf proberen. als ik er niet uitkwam nam ik het boek ter hand. Zeer snel vond ik steeds mijn antwoorden. ook is er een goed forum aan het boek gekoppeld www.joomlastic.nl met nog meer informatie! kortom superboek, niets mis mee en niet duur! gr meez |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Keuze Joomla 1.5 of Joomla 1.1015 | Robbie42 | Joomla 1.5.x | 5 | 25 maart 2008 16:13 |
| Opgelost - uninstall Joomla 1.5 v3 - Hoe moet dat? | morningcoffee | Joomla 1.5.x | 8 | 22 februari 2008 16:53 |
| Afgehandeld - Joomla 1.0.x versus Joomla 1.5 | emergency-games | Joomla 1.5.x | 10 | 15 november 2007 21:39 |
| Afgehandeld - Vertaling Joomla 1.5 release?! | larsvandermade | Joomla 1.5.x | 3 | 20 augustus 2007 20:28 |