|
|||||||
| Boekenhoek Forum waar recensies gegeven kunnen worden op de verschillende boeken die er over Joomla! in de handel verkrijgbaar zijn. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Boek voor beginnende Joomla! 1.5 gebruikers door auteur Jan Kip.
Citaat:
Recensies over dit boek kun je in dit topic posten.
|
||||
|
||||
|
Kijk dit is nu echt iets wat heel veel beginnende Joomlers in huis zouden moeten nemen he.
Je leerd er stap voor stap hoe je een Joomla site opzet en uitbreid. Wat ook heel handig is is dat als je een probleem hebt het niet hoeft te vragen op het forum en dan te wachten tot je een antwoord hebt. Gewoon even bladeren en je hebt je antwoord! Handig toch ![]()
|
||||
|
||||
|
Helemaal mee eens.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik sta nog in de baby schoenen wat joomla betreft dus heb ik het boek Basiscursus Joomla 1.5 gekocht.
Ik vindt dit boek een echte aanrader voor mensen die met Joomla aan de slag willen gaan mede komt dit door de oefeningen die je kan doen. Dit boek kocht ik trouwens naar het lezen ervan hier in de boekenhoek dus bedankt voor de tip .grtz Goldie. ps Ik vindt dit trouwens een top site helemaal top ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Heb het boek ook gekocht, te samen met Joomla!-templates ontwerpen.
Alleen jammer dat ze in dit boek nog praten over de rechten instellen van de map mambots terwijl die helemaal niet aanwezig is, ze zullen vast plugins bedoelen. Verder nog niet helemaal uitgelezen, maar zal zekers binnenkort uitgelezen zijn. |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo, ik ben nieuw hier en heb dit boek ook aangeschaft. Meteen de boeken kant en klare Joomla toepassingen en Joomla templatees ontwerpen ook maar gekocht
![]() Nu staat in het hier besproken boek: download Joomla! 1.5 Compleet dutch. Helaas kan ik deze download niet vinden op dit forum, ook niet via de zoekfunctie. Zou iemand mij kunnen/willen vertellen waar ik deze kan vinden? |
|
|
||||
|
||||
|
Hallo simplelife, de volledige versie vind je hier: http://forum.dutchjoomla.org/local_l...tid=49&lpage=1
|
|||
|
|||
|
Dank je, ik heb hem inmiddels binnen gehaald.
Loop inmiddels tegen een probleem aan maar heb daarvoor al een vraag in een andere rubriek gesteld ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb ook het boek aangeschaft, het ziet er goed uit. Er wordt ook gebruik gemaakt van een website die hoort bij het boek: www.basiscursusjoomla.nl
Het is alleen jammer dat deze al gehackt is en wij hier dus niets aan hebben! |
|
|
||||
|
||||
|
Olala de site is echt gehackt!
Een paar dagen geleden niet want ik heb er nog op gezeten. Ik mail de auteur wel even. [EDIT] En de mail is verzonden!
Help en je wordt geholpen! Dus vul m'n forum op www.joomland.be/joomlaforum en krijg een antwoord op je vraag! Webmaster Joomland.be | slimste smurf op DutchJoomla ![]() Laatst aangepast door Kleine Smurf : 17-08-08 om 17:14. |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Menu in joomla 1.5 ten opzichte van joomla 1.x.x | fr-legioen | Core verbeteringen (1.5) | 0 | 08-03-08 12:14 |
| Archief verdwenen uit Joomla 1.5? | 112webteam | Content en Nieuws (1.5) | 0 | 05-03-08 11:37 |
| uninstall Joomla 1.5 v3 - Hoe moet dat? [opgelost] | morningcoffee | Installatie, Upgrade en Backup (1.5) | 8 | 22-02-08 17:53 |
| Joomla 1.0.x versus Joomla 1.5 | emergency-games | Overige (1.5) | 10 | 15-11-07 22:39 |