|
|||||||
| Boekenhoek Forum waar recensies gegeven kunnen worden op de verschillende boeken die er over Joomla! in de handel verkrijgbaar zijn. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Van de auteur Marco Corrò een boek over het opbouwen van een website in Joomla! 1.0
Citaat:
Een recensie over dit boek kun je in dit topic geven. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik weet dat de auteur een goede naam heeft in de Joomla wereld, toch vond ik het boek tegenvallen. Relatief veel droge opsommingen van de betekenis van alle mogelijke invulvelden of opties in back-end.
|
|
|
||||
|
||||
|
Marijke,
Ik moet me heel sterk vergissen, maar bedoel je niet My Sudy Joomla 1.5. Heb namelijk dit boek nu voor me liggen. Is inderdaad een droge opsomming met weinig extra's. Ga op zoek naar een goed alternatief waarin meer zaken duidelijk worden uitgelegd. Maarten |
|
|
||||
|
||||
|
hoi Maarten,
welkom op DutchJoomla namens het hele Team. heb je al op de link van Marijke geklikt, daar staat een cover van het Boek. ik zie toch echt een T staan en daarbij is sudy helemaal geen Engels woord!
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Later verscheen van dezelfde auteur My Study Joomla 1.5 waaover hier een artikel: http://www.dutchjoomla.org/content/view/1073/154/ Recenseren kan hier: http://forum.dutchjoomla.org/t31466-...joomla-15.html Laatst aangepast door MarijkeS : 10-05-08 om 14:29. |
|
|
||||
|
||||
|
John,
Was een tikfoutje. Ik bedoel wel degelijk My study Joomla.1.5 Ik ben te vlug geweest met mijn commentaar op het artikel. Er staat eveneens een onderwerp over het door mij genoemde boek. Sorry Marijke. Mijn commentaar over het boek blijft echter wel van kracht. Maarten |
|
|
||||
|
||||
|
hoi Maarten,
van mijn kant ook sorry ![]() een misverstand, ik ken het boek niet en wist ook niet van de verschillende versies 1.0 en 1.5... lees aub het bericht nog een keer voordat je post, doe ik ook ![]()
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Archief verdwenen uit Joomla 1.5? | 112webteam | Content en Nieuws (1.5) | 0 | 05-03-08 11:37 |
| Joomla Installed maar.[opgelost] | Jakult | Installatie, Upgrade en Backup | 6 | 30-09-07 19:07 |
| Vbulletin bridge + Joomla [Opgelost] | Jareish | Joomla-bridges | 10 | 04-01-07 18:21 |
| Joomla 1.5 en SMF-forums - no bridge | Murgen | Installatie, Upgrade en Backup (1.5) | 2 | 02-01-07 18:49 |
| Howto: SMF bridge | Superdaantje | Joomla-bridges | 0 | 24-10-06 22:01 |