|
|||||||
| Boekenhoek Forum waar recensies gegeven kunnen worden op de verschillende boeken die er over Joomla! in de handel verkrijgbaar zijn. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Engelstalig boek van de auteur Dan Rahmel over Joomla! 1.5.
Citaat:
Recensies over dit boek kun je in dit topic posten. |
|
|
|||
|
|||
|
Fantastisch boek. Ik kan niet vergelijken. behalve dan wat ik in de winkel heb gezien. Ik kon met dit boek stap voor stap mijn eerste site bouwen. Veel nuttige tips en vooral goede uitleg van de basiszaken.
Een aanrader voor eenieder die met Joomla wil beginnen en geen moeite heeft met engels. |
|
|
||||
|
||||
|
Misschien een soort "Niveau" informatie toevoegen aan de reviews. Bijvoorbeeld:
Dit boek is geschikt vanaf: Joomla! beginners Dit boek is geschikt voor: Joomla! Experts etc. --- Vraag dus, ik lees dat het ook over extensies gaat, op welk niveau?
|
|||
|
|||
|
Wat dacht je van de titel?
"Beginning Joomla!: From Novice to Professional" ![]() Ik ben zelf als beginner gestart met dit boek. Er staan een aantal specifieke extensies uitgelegd, zoals virtuemart en een gallery. Er is een hoofdstuk over zoekmachine optimalisatie en een hoofdstuk creating extensions. Waar stopt de beginner en start de expert/professional? ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Bij template en extensie ontwikkeling denk ik. Dt boek is dus meer voor beginners denk ik.
|
|||
|
|||
|
creating extensions beslaat ongeveer 20 pagina's. I'm not a coder, dus ik kan niet inschatten in welk niveau dat is.
|
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Support Joomla! | Marijn @ Byte | Overige | 1 | 14-03-07 17:21 |
| server configuratie joomla 1.5 | emmer | Installatie, Upgrade en Backup (1.5) | 13 | 07-11-06 12:23 |
| Tutorial: Joomla locaal installeren | Gretha | Installatie, Upgrade en Backup | 0 | 01-12-05 01:16 |