|
|||||||
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Zojuist heeft orangestar zich geregistreerd als 50.000ste DutchJoomla lid. Van harte welkom op DutchJoomla orangestar!
Het ledenaantal van de Nederlandse Joomla! community geeft goed weer hoe populair Joomla! als CMS systeem is in Nederland. ![]() Een overzicht van de groei van het aantal leden: - 25.000 leden op 31 augustus 2007 - 30.000 leden op 18 oktober 2007 - 40.000 leden op 23 januari 2008 - 50.000 leden op 13 mei 2008 In het topic over het 40.000ste lid schreef John Bedet een wedstrijd uit voor het raden van de juiste datum van de 50.000ste aanmelding. Waar de meesten dachten dat we dit in maart zouden behalen deed John wonderbaarlijk genoeg als enige, op een kwartier na, een exacte schatting van de juiste datum. John, gefeliciteerd met je eigen hostingpakket! Enne, we zijn benieuwd naar je formule voor het berekenen van de juiste datum.
Meer dan 650 Nederlandstalige Joomla! sites op www.mijnjoomlasite.nl Laatst aangepast door Sander : 13-05-08 om 23:51. |
|
|
||||
|
||||
|
Een mijlpaal !!!
Gefeliciteerd! ![]() En Bedet, ongelovelijk wat jij zo onder de koffie berekend hebt.... Ik ben ook zeer benieuwd naar die formule ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Van deze kant Dutchjoomla en al haar medewerkers gefeliciteerd.
![]()
|
||||
|
||||
|
Ik zeg : HELEMAAL TE GEK
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Gefeliciteerd jongens en meiden ! Dit is een echte mijlpaal, dat het zo door mag gaan!
![]() John, hoe doe je het veel plezier met je hostingpakketje ![]() (jij hebt blijkbaar bijzondere gaven, weet je ook waar mijn schuursleutel is ?? ![]() )
|
||||
|
||||
|
Stiekum alles bijgehouden en het neefje van de buren pcies op dat moment laten registreren... hehe, haha nee hoor..
Gefeliciflopstaart met je pakketje en DJ met het 50.000ste lid.
|
||||
|
||||
|
Ja ik heb gewonnen
![]() ow wat een tegenvaller ![]() ![]() DutchJoomla, admin's, mod's, taal team, leden, lezers allemaal gefeliciteerd met het bereiken van dit hoogtepunt. ![]() Niet allen bewijst dit dat Joomla populair is, maar ook dat dit CMS systeem in de toekomst ongekende mogelijkheden kan bevatten. ![]() hmm, tis al laat...zzz
|
||||
|
||||
|
Gefeliciteerd DutchJoomla! en iedereen die aan deze mijlpaal heeft meegewerkt. Maar de meeste felicitaties gaan natuurlijk naar de admin's, mods, redacteuren en teams die ervoor hebben gezorgd dat dit een ontzettend actief forum is.
Groetjes Nick |
|
|
||||
|
||||
|
Weer een mijlpaal bereikt! Middels deze weg willen wij dan ook alle leden van DutchJoomla bedanken. Zonder deze leden was dit nooit gebeurt
![]() Thanks! |
|
|
||||
|
||||
|
Hiep, hiep rahoe !!!
Ik zat er ook niet ver naast geloof ik... Waren teamleden niet van deelname uitgesloten ? ![]() ![]() |
![]() |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| DutchJoomla bereikt 40.000 leden! | Sander | Joomla! nieuws | 37 | 09-03-08 13:48 |
| stichting dutchjoomla | adje | DutchJoomla.org | 13 | 04-10-07 13:44 |