|
|||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Geweldig initiatief! Nu maar hopen dat er nog meer vertalingen komen!
|
|
|
|||
|
|||
|
Inderdaad een mooi initiatief!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Maar zijn jullie nu ook weer officiële vertalers?
Want ik had eens gelezen in het archief dat jullie het certificaat niet meer kregen. Omdat het bleef bij één dezelfde man die toen is vertrokken.
|
||||
|
||||
|
Dat DutchJoomla nu een vertaalpartner is bij joomla-tranlations.org, heeft niets te maken met het officiële partnerschap met joomla.org.
Joomla-translations.org is een initiatief dat geheel losstaat van joomla.org.
|
||||
|
||||
|
[klein beetje oftopic]
Hier vond ik het: http://www.dutchjoomla.org/content/view/1025/2/ Maar is DutchJoomla (of één persoon van DJ) nu weer officieel vertaler van Joomla?
|
||||
|
||||
|
Nee, DutchJoomla is geen officieel vertaalpartner van joomla.org:
|
||||
|
||||
|
Alweer een vertaalsite...
Ik vind het initiatief een beetje verwarrend ... zeker voor een beginnende Joomla gebruiker. Die zal zich af gaan vragen bij welke vertaalsite deze moet zijn. via Joomla.org is een vertaling te vinden. via DutchJoomla.org is een vertaling te vinden via joomla.taalbestand.nl is een vertaling te vinden en vast nog op meer sites en nu dus oop op joomla-translations.org De beginnende gebruiker wil maar 1 ding... een nederlandstalige vertaling van Joomla. Ik zou zeggen... blijf bij de bron en ga naar joomla.org |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
[edit] sorry, ik bedoelde eigenlijk dat deze meer NL is, de versie op J!.org is n.m.m. een mix tussen Vlaams en Nederlands. Hier vond ik een top NL-vertaling, wat niet wil zeggen dat de download hier beter is is, maar meer naar mijn smaak.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? Laatst gewijzigd door marieke69; 3 juli 2008 om 22:03 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
stick to the topic please... |
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opgelost - Vbulletin bridge + Joomla | Jareish | Joomla 1.0.x | 10 | 4 januari 2007 17:21 |
| Afgehandeld - keuzen t.o.v. aankomende joomla releases | kookie | Joomla 1.0.x | 4 | 3 augustus 2006 18:28 |