|
|||||||
| Forum Index | Registreer | FAQ | Ledenlijst | Forum Regels | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
|||
|
|||
|
Discussie over dit nieuwsbericht
Citaat:
Uiteraard zijn de Nederlandse taalbestanden, installatiebestanden en de complete Nederlandse vertaling, alsook de patches om te upgraden vanaf eerdere versies van Joomla! 1.5 te downloaden in de downloadsectie: http://forum.dutchjoomla.org/local_links.php?catid=50 Instructies om te upgraden vind je hier: http://forum.dutchjoomla.org/t31131-...5x-versie.html Verder bedanken we de Development Working Group en de Joomla Bug Sqaud voor hun tomeloze inzet waarmee ze binnen zo korte tijd zoveel fixes hebben doorgevoerd! Laatst aangepast door MarijkeS : 28-07-08 om 02:58. |
|
|
|||
|
|||
|
Top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
|
|
|
||||
|
||||
|
Mijn dag begint weer goed ondanks het rot weer buiten
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Dat is goed nieuws! Ik baalde al behoorlijk van de dubbele titels. Bedankt voor de snelle oplevering van de Nederlandstalige versie! GJ
grtz, J |
|
|
||||
|
||||
|
Goed bezig, updaten dan maar weer
![]()
|
||||
|
||||
|
MarijkeS en je geweldige Team
Bedankt dragmen is weer up to date ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Dubbele titels waren weg, nu krijg ik de pagina titels niet meer terug in menu's.
ik heb in parameters/syteem in menu toon paginatitel op ja, maar er wordt niets getoond. Als iets anders neerzet dan de titel in veld paginatitel, doet hij het wel. |
|
|
|||
|
|||
|
Supportvragen graag in het juiste forum posten, dit is een discussie over het nieuwsbericht.
Dankjewel! |
|
|
||||
|
||||
|
Vet, nu snel updaten na een lekkere 2 weken Frankrijk!
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt voor de update, heb de 1.5.3->1.5.5 patch gebruikt zonder problemen
![]() |