|
|||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
Discussie over dit nieuwsbericht
Citaat:
Uiteraard zijn de Nederlandse taalbestanden, installatiebestanden en de complete Nederlandse vertaling, alsook de patches om te upgraden vanaf eerdere versies van Joomla! 1.5 te downloaden in de downloadsectie: http://forum.dutchjoomla.org/local_links.php?catid=50 Instructies om te upgraden vind je hier: http://forum.dutchjoomla.org/t31131-...5x-versie.html Verder bedanken we de Development Working Group en de Joomla Bug Sqaud voor hun tomeloze inzet waarmee ze binnen zo korte tijd zoveel fixes hebben doorgevoerd!
\ Laatst gewijzigd door MarijkeS; 28 juli 2008 om 02:58 |
|
|
|||
|
|||
|
Top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
|
|
|
||||
|
||||
|
Mijn dag begint weer goed ondanks het rot weer buiten
|
|
|
||||
|
||||
|
Dat is goed nieuws! Ik baalde al behoorlijk van de dubbele titels. Bedankt voor de snelle oplevering van de Nederlandstalige versie! GJ
grtz, J |
|
|
||||
|
||||
|
Goed bezig, updaten dan maar weer
|
||||
|
||||
|
MarijkeS en je geweldige Team
Bedankt dragmen is weer up to date
|
|||
|
|||
|
Dubbele titels waren weg, nu krijg ik de pagina titels niet meer terug in menu's.
ik heb in parameters/syteem in menu toon paginatitel op ja, maar er wordt niets getoond. Als iets anders neerzet dan de titel in veld paginatitel, doet hij het wel. |
|
|
|||
|
|||
|
Supportvragen graag in het juiste forum posten, dit is een discussie over het nieuwsbericht.
Dankjewel!
|
||||
|
||||
|
Vet, nu snel updaten na een lekkere 2 weken Frankrijk!
|
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt voor de update, heb de 1.5.3->1.5.5 patch gebruikt zonder problemen
|
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgehandeld - Archief verdwenen uit Joomla 1.5? | 112webteam | Joomla 1.5.x | 1 | 11 april 2009 08:30 |
| Joomla 1.0.15 vrijgegeven | Dimage | Joomla! nieuws | 13 | 28 februari 2008 23:55 |
| Afgehandeld - Joomla! 1.5.0 Beta ALS Joomla! 1.0.12 Stable | TBH | Joomla 1.5.x | 2 | 21 februari 2007 15:59 |