|
|||||||
| Forum Index | Registreer | FAQ | Ledenlijst | Forum Regels | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Zeeeeer erg jammer hé!!!
Hij was zooo leuk, vriendelijk,... Ik ben ook zeer erg blij dat jisse de site weer een beetje gaat onderhouden... -KNIP- [Edit Sander: off-topic]
Groetjes, Shaun Janssens Nooit bang zijn om iets nieuws te proberen! Amateurs bouwden de ark, Professionals de titanic Laatst aangepast door Sander : 24-09-08 om 10:34. |
|
|
||||
|
||||
|
Onze op rechte deelneming aan Familie en vrienden.
![]() @ Smurf denk dat dit niet het juiste topic is om daar over te beginnen. Stuur de gene die de site nu onderhoud een PM.
Joomlabridge.org Support en downloads voor SMF, PHPbb, vBulletin Bridges en Joomla video tutorials D. Wagner Webservices (nog in alpha stage) . Gebruik aub het Forum voor Support vragen. Support vragen via PM zullen niet beantwoord worden ;-) |
|
|
|||
|
|||
|
Zeer jammer om dit te horen.
Ik vond zijn boek zeer bijzonder omdat het makkelijk te lezen en te begrijpen was, daardoor kreeg ik meer belangstelling in Jan Kip. Jan zal waarschijnlijk toch wel een hoog status krijgen voor de nederlandse Joomla community, voor zijn steun met deze boek. Mijn medeleven aan de familie, vrienden en waarschijnelijk ook fans. |
|
|
|||
|
|||
|
Mijn medeleven aan de familie en vrienden.
|
||||
|
||||
|
Hierbij ook mijn medeleven aan familie, vrienden, bekenden en iedereen die hem kenden.
Heel veel sterkte met dit verlies voor nu en in de toekomst.
|
||||
|
||||
|
Ik was nog maar net begonnen met Joomla en had natuurlijk heel veel vragen, ondanks het boek wat ik net had gekocht: "Basiscursus Joomla! 1.5". Schrijver Jan Kip. Dus waagde ik me op dit forum met een vraag en kreeg prompt antwoord van Jan Kip. Ik voelde me vereerd en was tegelijkertijd erg blij dat ik zo goed was geholpen.
Ik zal hem node missen. Familie, vrienden en kennissen: ik wens jullie veel sterkte met het verlies van deze -volgens mij- zeer innemende man, die veel mensen op weg heeft geholpen in de wereld van Jooma!. Rudi Wissink.
|
|||
|
|||
|
Ook mijn medeleven aan de familie en vrieden. Veel strekte toegewenst!
|
|
|
||||
|
||||
|
Altijd spijtig om zulk soort nieuws te horen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ook ik wens familie en vrienden veel sterkte!