|
|||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Joomla! nieuws (Inter)nationaal Joomla! nieuws en aanverwante zaken. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Discussie over dit nieuwsbericht.
Met vriendelijke groet, Hans Support vragen ajb in het forum plaatsen, en niet per PM of mail. Laatst gewijzigd door Hans; 11 november 2008 om 21:47 |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Hans, Is het nu zo dat ik een nieuwe versie gewoon over een bestaande 1.5.7 kan draaien of komen daar problemen van ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Goed werk weer van iedereen! |
|
|
||||
|
||||
|
Mag ik even opmerken dat de releasenaam Wohnaiki is, oftewel met nog een i voor de k
Zie ook hier : http://www.joomla.org/announcements/...-released.html Als dit al niet correct overgenomen kan worden, ben ik benieuwd hoe de vertaling is geworden en heb 'm net gedownload.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Met vriendelijke groet, Hans Support vragen ajb in het forum plaatsen, en niet per PM of mail. Laatst gewijzigd door Hans; 11 november 2008 om 21:50 |
|
|
||||
|
||||
|
Geen dank, ik hoop dat het taalteam ook zo scherp is geweest.
't Is vast geen eenvoudige klus om alles (opnieuw?) te vertalen. Ik las in het bericht op joomla.org ook iets over gewijzigde sampledata. Waar kan ik die vinden en hoe kan je die dan bij een update met een patch op je site krijgen?! Of moeten we dan een nieuwe installatie doen? ------------------------------------- Citaat:
Zo belangrijk is dat voor ons ook niet, was alleen nieuwsgierig.
Groetjes, Marieke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ als je geen tijd hebt om iets goed te doen, waar haal je dan de tijd vandaan om je fouten te corrigeren? Laatst gewijzigd door marieke69; 12 november 2008 om 00:30 Reden: Uw bericht is automatisch samengevoegd aangezien u de laatste poster bent in dit topic. |
|
|
||||
|
||||
|
Is 't ook zoals eerder 'gewoon' de oude data overschrijven?
Verder wil ik graag weten of deze update wel een daggie of 2 kan wachten, zal waarschijnlijk morgen de update doen als ik uit 't ziekenhuis komt..
|
||||
|
||||
|
De patch is inderdaad bedoeld om de oude bestanden te overschrijven met de bestanden die in de patch zitten.
Het is geen cruciale veiligheidsupdate dus ik denk dat een dagje of 2 wachten geen kwaad kan. Gerard
|
|||
|
|||
|
Taalteam bedankt voor de vertaling!
Op naar 1.5.9
|
|
|
|||
|
|||
|
Mijn hele website ge-update en wat dacht je wat? Probleemloos.
Dat is toch geweldig !
|