|
|||||||
| Registreer | Forum regels | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| DutchJoomla.org Hier plaatsen wij aankondigingen en mededelingen. Tevens kun je in het Feedback forum terecht voor vragen en/of opmerkingen over de website, de organisatie en alle overige zaken m.b.t. DutchJoomla.org. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Als enthousiast Joomla-gebruiker wens ik het hele Dutch Joomla-team een fantastisch 2009.
Hartelijk dank voor jullie enorme inzet!!! De vernieuwde site, het praktisch bruikbare forum, vertalingen, Nederlandse extensies en meer waren weer zeer goed. Ik hoop dat we het komend jaar weer op jullie support mogen rekenen en samen verder kunnen werken aan dit mooie Joomla. Gelukkig nieuwjaar!!! WoodyF4u |
|
|
||||
|
||||
|
Iedereen van dutchJoomla de Allerbeste wensen voor 2009!
Dat het maar een joomlachtig mooi jaar mag worden ![]() Mark
|
||||
|
||||
|
Allemaal een joomlatastisch 2009
Zelf ben ik in 2008 gestart met Joomla en ben erg enthousiast. Het zou nooit gelukt zijn zonder de hulp van de leden van Dutchjoomla en het forum. Menig probleem gepost en vrijwel altijd de oplossing gevonden. Iedereen bedankt hiervoor. Brokie
Alles wat aandacht krijgt gaat leven. Laatst gewijzigd door brokie; 1 januari 2009 om 18:02 |
|
|
|||
|
|||
|
Ik wens het hele DutchJoomlateam een fantastisch 2009 toe.
![]() Als ik net weer lees op de voorpagina wat jullie allemaal doen, toppie! Heel veel werk en inzet en daarbij altijd snelle reacties van de teamleden op het forum, ik vind het super. Dat is dan ook een van de reden dat deze community het zo goed doet. Over en weer is er de wil om elkaar te helpen. Mijn complimenten en ga zo door. Remy1958
|
|
|
||||
|
||||
|
Ook namens mij voor DJ een fijn 2009!
Oja, ook voor alle andere leden en niet-leden!! ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik wens iedereen die lid is van DutchJoomla een goed 2009 toe.
En hopen dat het een goed jaar voor joomla wordt.
Benjamins --------------------------------------------------------------------------------------------------- Fouten zijn gratis het oplossen niet altijd Was op zoek naar een beter CMS maar kom altijd bij Joomla uit ![]() Hulp nodig probeer eens: http://help.dutchjoomla.org/ en anders http://forum.dutchjoomla.org/ |
|
|
|||
|
|||
|
Ik wens ook iedereen een fantastisch 2009!
Hoewel wel heel enthousiast, zie ik door de vele bomen het bos nog niet echt, maar wacht maar af, het gaat me beslist lukken!
|
|
|
||||
|
||||
|
Iedereen een J O O M L A N T A S T I C 2009
Thanks Dutchjoomla crew voor al het werk. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
YW namens het Team.
![]() ik ook iedereen een Gezond en voorspoedig 2009 gewenst. ![]() ps beter laat dan nooit!